středa 25. listopadu 2020

LUCIA...Adventný kalendár so zvieratkami



Za necelý mesiac tu už máme Vianoce! Ako malá som vždy tajne dopredu otvárala a vyjedala čokolády z okienok adventného kalendára a odpočítavala dni, kedy už príde Ježiško. Dnes som si pre Vás pripravila tip na adventný kalendár, ktorý môžete okrem sladkostí naplniť napr. aj scrapbookovými drobnosťami. Na výrobu som použila roztomilé razítka zvieratiek  od Moda Scrap, ktoré potešia nie len detskú dušu. Poďte sa inšpirovať...




Razítka som vyfarbila akvarelovými fixami a povystrihovala. Tento adventný kalendár je určený pre našeho syna. Okrem jedlých dobrôt tam budú ukryté aj malé hračky, preto som si ako obal zvolila papierové sáčky. Na niektoré z nich som cez šablóny aplikovala biele Gesso alebo textúrovaciu pastu.





Čísla dní sú zvýraznené kruhovým razítkom s nápisom Merry christmas a podlepené papierovými a drevenými výsekmi vločiek, stromov, hviezd a domčekov. Ideálne na zužitkovanie malých odstrižkov alebo zbytkov kolekcií. Ja som použila minuloročnú sadu The Sweetest christmas od Mintay a jednofarebné scrapbook papiere.



Takto vytvorené čísla som nalepila na malé drevené štipece, ktoré stačí iba pricvaknúť na pripravené papierové sáčky naplnené prekvapením. 

Máte už vytvorené adventné kalendáre? A čím ich plníte? Rady sa od Vás inšpirujeme v našej Facebookovej skupine alebo na Instagrame #tvorimezpapiru a #papergarden_cz.


Použitý materiál

- silikónové razítko Postage Xmas - Moda scrap

-  sada scrapbook papierov The Sweetest christmas

- jednofarebný scrapbook papier 

- textúrovacia pasta Fluffy Baby blue

- textúrovacia pasta biele Gesso 

- šablóny 

- vyrezávacie šablóny

- akvarelové fixy

- čierna razítkovacia poduška

- drevené štipce 

Žádné komentáře:

Okomentovat