úterý 25. února 2020

LUCIA... Vyskakovacie prianie – návod na CUBE CARD


Ako malá som zbožňovala kolotoče a podobné atrakcie. Stále mám v živej pamäti ten vlajúci vietor vo vlasoch, keď sa na veľkej labuti vozíte hore a dolu, balóny různych tvarov a zalepené ruky a tvár od farebnej cukrovej vaty. S novou kolekciou Forever Young od Mintay som sa vrátila do detských čias. Moja kamarátka minulý týždeň oslávila 33. narodeniny a kedže je dušou stále dieťaťom, výborne sa mi táto sada hodila. Poďte sa pozrieť čo som pre ňu pripravila!



Magický vek si zaslúži špeciálny darček! Počuli ste už o tzv. cube card? Je to prianie, ktoré pri vybratí z krabičky alebo obálky vyskočí a zmení sa na kocku.  Inšpirovala som sa na youtube, kde je množstvo návodov na výrobu.

Zo scrapbookového papiera 09 som si povystrihovala jednotlivé motívy balónov a torty, ktoré nesmú chýbať na narodeninovom prianí.

Z ružového papiera zo sady som si podľa šablóny (rozmery sú v centimetroch) vyrezala základ na cube card.




Podľa návodu zlepila, pridala razítko a navrstvila vystrihnuté balóny. Zdobila som iba jemne, aby prianie nebolo ťažké a pekne vyskakovalo





Nakoniec som ešte z bieleho tvrdšieho papiera dorobila obálku, ktorú som doplnila povystrihovanými motívmichipboardovými nápismi  a povrázkom












Na záver malá ukážka ako to celé funguje


Skúsite si tiež cube card? Na vaše diela sa budeme tešiť na Instagrame s #tvorimezpapiru #papergarden_cz alebo v našej Facebookovej skupine

Použitý materiál: 



Žádné komentáře:

Okomentovat