úterý 8. listopadu 2022

JANA…Kdo je připraven, není zaskočen

Brzké stmívání a blížící se advent nám konečně nahrávají k tvoření přání, obálek a dárků všeho druhu. Ani já letos nezůstanu pozadu se svým každoročním tvořením. A pokud vydržíte číst až do konce, tak sice neuvidíte zlaté prasátko, ale Vaše ruce budou mít o zábavu postaráno. 

Tentokrát jsem pro Vás navrhla vánoční dekoraci v podobě luceren, které můžete zavěsit třeba do okna. K dotvoření vánoční atmosféry jsem koupila světýlka ve tvaru žárovek. 



Majitelé plotru si návrh mohou stáhnout v přiloženém svg souboru

Pokud plotě nevlastníte, stáhněte si návrh v souboru jpg




Lucernu přehněte v místech přerušovaných čar a slepte. Doporučuji jednu stranu střechy slepit až po nasazení osvětlení, zabráníte tím sklouznutí výrobku.  



K zdobení jsem použila nádherné papíry z kolekce Craft o ´Clock, sisal a stuhu. Okna jsem ozdobila vellum papírem. Nakonec jsem ještě přidala pár mikrokuliček a pomoci bílé barvy vytvořila cákance. 



Doufám, že Vám návrhy budou k užitku a jejich výrobou si zpříjemníte nadcházející advent. 

S prsty od lepidla vás zdraví Jana

Použitý materiál:

Papíry

Stuhy

Vellum


Žádné komentáře:

Okomentovat