neděle 8. listopadu 2020

VIPETA... VIDEOPROHLÍDKA: Vánoční přání This Miracle Night


S vánočními přáníčky jsem byla letos na suchu. Naštěstí máme v obchůdku velkou nálož vánočních kolekcí a materiálů. Tentokrát jsem nevsadila na tutovky od P13 nebo Mintay, ale vyhlédla si nenápadnou This Miracle Night od Craft O'Clock. Jak se z ní tvořilo a co jí sluší? To se dozvíte ve videu.

Kolekce je plná tlumených odstínů hnědé, červené a zelené. Takže takové ty klasické Vánoce. Žádná divočina. A k tomu se hodí i klasické motivy - stromky, hvězdičky, věnečky, mašle, vánoční hvězda... 



Protože je kolekce méně výrazná, zdůraznila jsem ji stříbrnou barvou. Použila jsem stříbrný provázek a na Big Shotu vyřezala stříbrné tvary z pytlíku od sypaného čaje. Takže dámy, nevyhazovat, ale recyklovat na přání ;-)





Tvořila jsem jak jednoduchá přáníčka, tak jsem zapojila i mixed media. Přes šablonky jsem nanášela gesso, zdobila spreji a nakonec vrstvila.


A teď už se pojďte podívat na video, ve kterém vám ukážu, jak se přání krásně lesknou a co přesně jsem ke tvoření použila.


VIDEOPROHLÍDKA:


Ať se vám krásně tvoří a pochlubte se nám svými vánočními kousky v Paper Garden Clubu nebo na Instagramu. Označte nás s #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.

 

Použité materiály:


This Miracle Night od Craft O´Clock

Základ přání

Stříbrný provázek

Vánoční vyřezávací šablony

Gesso

Vánoční šablony

Barvy ve spreji 

Flitry

Umělý sníh

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat