neděle 22. listopadu 2020

MÍŠA... VIDEONÁVOD: Mixed media layout


Nevím jak to máte vy, ale já jsem ten tip, že si musím občas dát pauzu od toho, co mě baví, dělat něco jiného a pak se k tomu vrátit. Tak si myslím, že zase nastal čas vrátit se k mixed media projektům. Ona naše šéfová (Dianka) mi taky pořád připomíná, že bych je měla dělat častěji :) No a já jsem si pro Vás dneska připravila video. Udělejte si horkou čokoládu a na 10 minut se zavřete někam, kam za vámi nemůžou děti a pojďte se se mnou ponořit do mixed media světa.


 Mimochodem, tu krásnou fotku mě a Emmičky vyfotila Monča - tak si říkám, co ta holka neumí? :)


Nebudu vám popisovat postup, ten si pustíte na videu, ale poradím vám jednu věc. U mixed medií se nesmíte bát tvořit. A když se něco nepovede, tak to prostě něčím zakryjete :)


Mimochodem, můj manžel mi po shlédnutí videa řekl, že hrozně plýtvám materiálem, když ta spodní krajka skoro není vidět. Ale on tomu samozřejmě nerozumí :)





A nyní se už pojďte ve videu podívat na celý proces tvorby layoutu.

VIDEONÁVOD

Použitý materiál:

Kolekce Dreamland 13@rts - papír By the fireplace
Šablona Magic garden
Magic paints - Chocolate with bronze, Cinnamon with gold, Golden sand, Mars brown, Light green
Matte gel
Micro beads bronze
Chipboard Egocraft
Kytičky - Magnolie, Lilie a Růže
Staré krajky a gáza
Tavná pistole

Tak co? Navnadila jsem vás na vlnu mixed médií? Zkusíte si také nějaký ten layout nebo alespoň přáníčko? Pokud ano, nezapomeňte, že ho můžete rovnou zaslat do naší listopadové soutěže, protože tématem jsou tentokrát právě mixed media! 
Na vaše projekty se budeme těšit také ve skupince Paper Garden Club na Facebooku nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru.


Žádné komentáře:

Okomentovat