středa 4. listopadu 2020

MÍŠA... Zvířátková přání pro strýčka příhodu

Ve svém posledním článku jsem Vám ukazovala můj nejnovější mixedmedia layout, tentokrát zamíříme úplně opačným směrem k jednoduchým přáníčkům. Trochu si odpočineme od podzimní a vánoční nálady a mrkneme se spolu na zoubek vybarvování pomocí copiců.

Když jsem na e-shopu viděla razítka Puppies Girl od Moda scrap, věděla jsem, že je musím mít. No a vzhledem k tomu, že k sobě mají i vyřezávací šablonu, byla to jasná volba. Miluju vyřezávačky k razítkům, je super, že je to pak skoro bez práce. Když nepočítáte ty hodiny vybarvování :)

Já jsem si natiskla obrázky zvířátek pomocí Mementa na speciální papír od Cansonu, který používám, když se chystám vybarvovat Copic markery.

Je to pro mě velký relax, ale přiznávám bez mučení, že je to neskutečný žrout času. Pokud opravdu chcete krásně stínovat, tak jeden obrázek vám nějakou chvilku potrvá. Můj způsob vybarvování je následovný:

1. Vybarvuji vždy jen jednu část obrázku - např. hlavu, vlasy, oblečení atd.

2. Vyberu si barvy, které jsou postupně odstupňované odstíny stejné barvy - například na pejska jsem použila černou a tři odstíny šedivé.

3. Vždy vezmu nejsvětlejší z barev a vybarvím celou část tou jednou barvou - obrázek zůstane chvilku jakoby mokrý  a jakmile přidáváte další odstíny a blendujete (mícháte) barvy do sebe, tak se s nimi lépe pracuje.

4. Potom si nejtmavší barvou udělám stíny.

5. Postupuji od nejtmavší po nejsvětlejší barvu, ale nepřeháním to s tou tmavou - pamatujte, že vždy se dá obrázek ztmavit, ale zesvětlit už ne.

6. Nakonec znovu vezmu ještě nejsvětlejší barvu a snažím se jí propojit všechny odstíny tak, aby nebyly vidět ostré přechody.

Toto je pouze můj návod na vybarvování Copic markery. Na youtube nebo u jiných blogerek určitě najdete spoustu dalších návodů

Přáníčka jsem nechala co nejjednodušší, pouze pozadí vytvořené pomocí barev přes šablonu. Můžete použít práškové barvy smíchané s gessem, texturovací pastu, spreje... Dozdobila jsem českými nápisy a enamelkami. A přáníčka do šuplíku jsou hotová.


Použitý materiál:


razítka Puppies Girl (Moda Scrap)

vyřezávací šablony Puppies Girl (Moda Scrap)

šablony

práškové barvy

texturovací pasta

barvy ve spreji

enamelky

samolepky


A co vy, vybarvujete rády? Máte také svůj osvědčený postup? Pokud ano, pochlubte se nám svými výtvory v naší Facebookové skupině Paper Garden Club nebo na Instagramu s hastagem #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru. Budeme se těšit!



Žádné komentáře:

Okomentovat