úterý 10. ledna 2023

MARTINA...Vzhůru do nového roku s PL aneb Nízkonákladový start



 Všechny vás moc zdravím v novém roce a letošní rok "vykopávám" krátkým pobídnutím k tvorbě PL alba. Samozřejmě asi jako každý jsem ve skluzu asi tak 3 roky, ale pro ten letošní start jsem vybrala fotky aktuální, tedy Vánoce 2022 a Silvestr 2022/23. Pojďte se podívat, jak to u nás vypadalo a proč je dobré mít doma české PL kartičky.

Jako úplný základ jsem si zvolila náhradní kapsy 12*12 v designu C, což je 6 okýnek 10*15 cm. Pokud ale tvoříte jiný rozměr, na eshopu v sekci Project Life je rozmanitý výběr nejen náhradních kapes, ale i alb, abeced, samolepek a samozřejmě také kartiček.

Kartičky jsem pro letošní rok zvolila z dílny PG s kouzelným názvem Příběh Vánoc a doplňkem byla sada transparentních samolepek Kouzlo Vánoc. Jak vidíte, zvolila jsem kartičky i samolepky s českými texty, nějak té angličtině nemůžu přijít na chuť. 

Vytvořila jsem jednu dvoustranu - z první strany jsou Vánoce, stromeček a dárečky. Ta je laděna do modrých a fialkových tónů. Strana druhá odhaluje Silvestr a období mezi svátky - tzv. období "nevím kolikátého je ani co je za den" a to je spíše do hnědé a červené. V plánu mám ještě jeden layout z období pečení, ať to mám v kompletu.



Nejsem moc krasopisec, texty neřeším a většinou používám jen shrnutí dané akce a přiznávám, že občas mívám problém zaplnit na psaní vyhraněná místa. 

A jak to máte s Project Life vy? Tvoříte? Máte skluz? A můžu ho vidět? :-) 

Pochlubte se s vaším PLkem nebo jiným zpracováním aktuálních Vánoc. Moc se budu na vaše výtvory a ukázky těšit v naší PG skupince na FB nebo na Instagramu s hashtagem #tvorimezpapiru nebo #papergarden_cz. 

Použitý materiál:

Náhradní protektory do PL

PL kartičky Příběh Vánoc

Transparentní samolepky Kouzlo Vánoc

Žádné komentáře:

Okomentovat