středa 11. listopadu 2020

LUCIA... Zápisník s prekvapením

 

V poslednej dobe rada tvorím rôzne diáre, plánovače a zápisníky. Doma ich už mám hromadu a je mi ľúto do niektorého z nich urobiť čo len čiarku a tak ich radšej niekomu darujem, aby doma neležali len tak. Keďže Vianoce sa už blížia pomalým krokom, mám dnes pre Vás tip na jeden darček, ktorý poteší každú pisateľskú dušu. Používala som kolekciu Cozy Time od Studio40, ktorá je primárne určená na jesenné projekty, ale vďaka jemnej farebnej kombinácii je využiteľná univerzálne. Tak poďte nakuknúť čo som z nej vytvorila.

Zápisník poteší určite každého papierového nadšenca. Vonkajšie dosky som urobila z pevnej lepenky, ktorú som potiahla vatelínom a bavlnenou látkou a prešila na stroji. Na dozdobenie som použila kartičku, vystrihnutú z papiera 06, ktorú som podlepila jednofarebným scrapbook papierom. Ďalej chipboardovú samolepku a 3D enamelové ozdoby



Na vnútro som použila riadkované papiere ( kúpené v papierníctve ) a medzi ne vložila pár vzorovaných predeľovačov narezaných zo sady Cozy Time, ktoré som dozdobila navrstvenými papierovými a chipboardovými  výsekmi,  transparentnými samolepkami a razítkami. 







Predeľovače plnia okrem hlavnej funkcie aj dekoračnú a je na nich priestor na umiestnenie pár malých fotografií, odkazov a ozdobných visačiek.




Na vnútornej časti vonkajšieho zadného obalu je kapsička na vloženie dôležitých drobností ako vstupenky, fotky, lístky ....


Celý zápisník som zviazala kovovou krúžkovou väzbou, aby sa dal vnútorný obsah ľahko doplňovať, prípadne zmeniť poradie listov alebo zmeniť na diár alebo bullet journal.


Už ste začali s tvorením vianočných darčekov alebo to nechávate až na neskôr? Pochváľte sa nám u nas vo Facebookovej skupine alebo na Instagrame #tvorimezpapiru a #papergarden_cz.


Použitý materiál:

- sada scrapbook papierov Cozy Time od Studio40

- enamelové 3D ozdoby Cozy Time

- chipboardové samolepky Cozy Time 

- transparentné samolepky Podzim doma

- kovová krúžková väzba

- vyrezávacie šablóny

- jednofarebný scrapbook papier

- razítka

- čierna razítkovacia poduška 

Žádné komentáře:

Okomentovat