středa 26. prosince 2018

VIPETA…První album pro miminko


Když se v našem obchůdku poprvé objevila kolekce Cute & Co., během chvíle se vyprodala.  Naštěstí ji Dianka doobjednala a já si ji také mohla zařadit na čestné místo mezi své zásoby. Půl roku jsem se jí jen tak kochala, než jsem se do ní odvážila střihnout. A střihla jsem rovnou na miminkovské album. Asi tušíte, že bude mít prošívané desky… ale co je uvnitř? Fotky a video už na vás čekají v dnešním článku!

 
Na krásu a něhu Cute & Co. už padlo hodně slov chvály v článcích Dianky, Áji Králové a Míši. A tak pojďme rovnou na listování. Pro album jsem zvolila velkorysou velikost 25x20 cm. Díky tomu se do něj pohodlně vejdou fotky o rozměru 10x15 a ještě zbyde prostor na 7,5x10 cm. Celkem je v albu místo na minimálně 80 fotek.

Desky jsou z tvrdého kartonu, potažené látkou a bohatě prošívané. Vnitřní listy jsou také z tvrdého kartonu a polepené scrapbookovými papíry. Ty jsou pak dotvořené různými schovávačkami na fotky, výseky, chipboardy, PL kartičkami a kovovými komponenty. Celkem je v albu 14 takových stran.


Schovávačky se zavírají buď "pacičkou" na scrapbookový hřebíček, anebo omotáním provázku kolem hřebíčku. Některé jsou nalepené na scrapbookovém papíru a jiné mají odklápěcí část schovanou pod ním. Vše jsem lepila Herkulem a na drobné věci, které by se mohly dostat do kontaktu s fotkou, jsem použila Glossy Accents.

 
Album je koncipované pro první rok miminka: stránka čekáme miminko, strany pro prvních dvanáct měsíců a stránka moje rodina. Kolekce je natolik univerzální, že jsem si troufla ho udělat unisex. Ta růžová mi v něm pro chlapečky vůbec nevadí. Abyste rozuměly, album zatím nemá svého malého majitele či majitelku. Vlastně jsem se zatím nerozhodla, jestli si ho nenechám :-D


Přiznám se, že když jsem album dokončila, přišla velká úleva. Vytvořit ho trvalo celkem 20 hodin a pracovala jsem na něm týden po večerech. Technika, kterou jsem použila, by se dala nazvat ruský scrapbooking. Naučila jsem se ji od ruské scrapbookerky Leyly Lee z jejích YouTube videí. V Rusku a na Ukrajině jsou tato alba velmi oblíbená a děvčata tvoří jednu krásu za druhou, až zůstává rozum stát.



Tady už na vás čeká slibované video, ve kterém vyniknou právě ty interaktivní schovávačky.

VIDEO

Použitý materiál:
Sada scrapbook papírů - Cute & Co. - 12 x 12
PL kartičky - Cute & Co. - chlapeček
Dřevěné kolíčky
Bílá čtvrtka na schovávačky
---
Dnes vám na závěr popřeji krásné a poklidné vánoční svátky. Odpočiňte si, načerpejte sílu do nového roku. A pochlubte se nám v Paper Garden clubu, jaké zajímavé projekty chystáte na přístí rok ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat