čtvrtek 26. července 2018

TIMONA... Tuba ako darček alebo ako sa tuba dala do gala

Ako som nedávno zhotovovala darčekovú krabičku na prírodné mydlá, najnovšie som pre zmenu dostala za úlohu vyrobiť pekné darčekové balenie na tubu, najlepšie v štýle vintage. A tak vám dnes sprostredkujem jeden zo spôsobov ako obyčajná tuba (možno so vzácnym obsahom :-)) môže byť darovaná v slušivom vintage štýle. Výroba takejto krabičky nie je náročná a návod s fotopostupom, ktorý som spracovala popri jej výrobe, sa vám môže v budúcnosti hodiť.



Na výrobu základu krabičky pre tubu som použila dizajnový papier zo sady od Craft & You Beautiful day - 02. Ten som vyrezala a vyznačila na ňom ryhy pre zalomenie podľa tejto schémy.



Ak by ste chceli vyrobiť základ krabičky z jednofarebného papiera a potom ho dozdobiť dizajnovými papiermi, pripravila som schému ako ich vystrihnúť. Budete potrebovať 2 dizajnové papiere v rozmeroch 14 x 9cm a každý rozstrihnúť podľa schémy nižšie. Ďalšia výzdoba je v tomto prípade menej náročná, dizajnový papier svojou krásou v podstate urobí túto prácu za vás :-).

Naznačené línie pre zalomenie som zalomila, nožnicami odstrihla nepotrené časti a tiež rozstrihla naznačené línie tak, aby sa dalo poskladať dno krabičky.


Krabička pripravená na poskladanie a zlepenie. Kým sa mi nahriala tavná pištoľ som jemne otupovala všetky hrany. Keďže krabička mala byť v štýle vintage použila som atrament z hnedej atramentovej podušky.


Keď bola tavná pistoľ nažhavená, vyzdobila som predný panel. Po poskladaní by totiž zdobenie bolo tak trocha nemotorné :-). Použila som kúsok jutoviny, chipboard od egoCRAFT - Na kráľovskom dvore, biely sisal, výrezy lístočkov zo zeleného papiera, ktoré som vyrezala pomocou vyrezávacej šablóny a malé papierové ružičky rôznych farieb

Tak, až teraz som krabičku poskladala a zlepila do konečnej podoby.

Takáto krabička je takpovediac “samotváracía”, keďže nemá žiaden vrchnák :-). Ľahkým potlačením hrán v jej vrchnej časti sa roztvorí. Na zaťaženie čerstvo zlepeného dna som do nej vložila tubu akrylovej farby. Horné rožky som zaoblila raznicou a dotupovala ich. Na záver som krabičku omotala jutovým špagátom, na ktorý som priviazala kovový prívesok a jeho konce zafixovala drevenými korálkami.


Hotovo. Jednoduché, rýchle a prekvapivo elegantné riešenie :-).



Ešte pár slnečných repre záberov na hotovú krabičku.




Dnešným príspevkom sa chcem s vami rozlúčiť a zároveň poďakovať všetkým, ktorí ste moje príspevky na tomto blogu sledovali, lajkovali a dávali mi spätnú väzbu. To ma v tvorení posúvalo aj do oblastí pre mňa nových a neznámych, a tým som nielen veľa objavila, ale tiež sa naučila.

Touto cestou sa chcem poďakovať aj Diane, za to že ma objavila, oslovila k spolupráci a tým mi vytvorila obrovský a úžasný priestor na realizáciu. 

Veľká vďaka za možnosť a príležitosť byť súčasťou tohto skvelého tímu!

Želám všetkým príjemné tvorivé chvíle :-).


Timona

Žádné komentáře:

Okomentovat