úterý 3. listopadu 2020

SOUTĚŽ... Listopad 2020


V říjnu jsme si otestovaly vaše technické dovednosti. V listopadu budeme s testováním pokračovat. Ale nebojte se, nebude to žádné nepříjemné testování na Covid nebo něco podobného, vyzkoušíme si vaši odvahu. Odvahu pustit se do něčeho pro mnohé nového, nevyzkoušeného, do něčeho s nejistým a nepředvídatelným výsledkem .... Bojíte se? Nebo jste zvědavé, co jsme si to na vás vymyslely? :-) Tak mrkněte na zadání naší listopadové soutěže.


ZADÁNÍ


Vytvořte projekt, na kterém použijete techniku MIXED MÉDIÍ. Můžete využít šablon a texturovacích past, nebo se ponořit do světa barviček a trochu se s nimi ušpinit. Jestli použijete texturovací pasty, gessa, barvičky akrylové, akvarelové, práškové nebo jiné,  to už necháme na vás a vaší fantazii. Pokud si přeci jen nejste úplně jisté, co to ta mixed média jsou, nahlédněte do 8. dílu naší scrapencylopedie, kde vám Míša ukázala základní pomůcky a média a také vzorový projekt.


VZOROVÝ PROJEKT OD PÉTI


Předpokládám, že už jste se stejně jako já pustili do výroby vánočních přáníček. Jako inspiraci mám pro vás čtyři přáníčka, na kterých jsem využila techniky mixed médií. Jako základ jsem použila vánoční kolekce The four seasons - Winter od P13, White as Snow od Paper Heaven a Winter Tales od Lexi design.  K ruce jsem si vzala ještě šablony a nejrůznější texturovací pasty, které vytvořily zajímavé efekty. Některé z past jsem zkoušela poprvé, takže mě samotnou výsledný efekt mnohdy překvapil:-) Přáníčka jsem ještě dozdobila chipboardy mých oblíbených domečků, narazítkovanými nápisy, provázkem, vyřezanými zimními motivy, kytičkami a tekutými perličkami.










PODMÍNKY


Fotografii Vašeho projektu nám pošlete na adresu info@papergarden.cz, do předmětu uveďte PG SOUTĚŽ 11/2020.


 Projekt musí být vytvořený jen pro naši soutěž a nesmí být použit v jiné soutěži, ani publikovaný na vaší FB stránce či blogu. 


Všechny vaše projekty budeme průběžně vkládat do alba na Facebook, kde si je můžete prohlédnout, kochat se s námi a samozřejmě se i podpořit navzájem.

TERMÍN


pondělí  30. 11. 2020


VÝHRA

Výherkyni zvolí náš design team. Výhrou je poukázka v hodnotě 100 Kč na nákup a sada papírů Merry and Bright od Mintay




Druhou vítězku vylosujeme a předáme 10% slevu na nákup v našem obchůdku.


Těšíme se na vaše projekty a teď už vzhůru do světa mixed médií. 


Žádné komentáře:

Okomentovat