úterý 24. listopadu 2020

MONČA ... Vánoční přáníčka od Moda Scrap

Krásný den všem! ... A je to tady! Kalendář nám nenápadně připomíná konec listopadu a to znamená jen jediné - Vánoce jsou za rohem. A tak mi dáte jistě za pravdu, že je na čase začít s výrobou vánočních přáníček. Jistě všichni znáte to přísloví: "Kovářova kobyla chodí bosa." ... No - tak přesně takhle to vždycky o Vánocích dopadne se mnou a vánočními přáníčky pro rodinu a známé. V lednu pak chodím s hlavou zabořenou hluboko do sněhu a je mi líto všeho toho vánočního materiálu, který zůstal nevyužit a "určitě se mi bude hodit příští rok". Jenže s dalším rokem přijdou další novinkové materiály a tak se ten začarovaný kruh točí pořád dokola.

Ale letos jsem tak nějak nastavená na ty Vánoce trochu dříve a tak si věřím, že letos to dám a všechny ty krásné přátelské dušičky obdaruji mnou vyrobenými přáníčky. A dnes vám chci ukázat první tři letošní přáníčka, která jsou všechna vyrobena z materiálů od Moda Scrap.

Osobně mám papíry od Moda Scrap moc ráda, protože vždy působí jemným a decentním dojmem a to i v případě, že je kolekce trochu barevnější. Letos jsem si zvláště oblíbila malé vánoční sady Christmas Italian Style a Südtirol Origins. A právě z malé sady Südtirol Origins a vyřezávacích šablon od Moda Scrap jsou dnešní přáníčka. Tak se na ně pojďme podívat!

Nejprve jsem si k ruce vzala vyřezávací šablonu Winter Frame, ze které jsem udělala první dvě přáníčka. Tahle šablona je tak úchvatně jednoduchá, ale ten efekt je naprosto skvělý. Záleží pak už jen na vás, jakou kombinaci barev zvolíte. Já jsem vždy zvolila výraznější papír pro vyřezání rámečku a světlé pozadí (aby byl výsledný motiv lépe vidět). Ale na pozadí může být třeba také chrastidlo, jednobarevný embosovaný papír nebo třeba papírová ofina (paper frinch).




Všechny hrany papírů jsem "postaršila", aby podklad vypadal trochu plasticky. Na přání jsem pak do pravého rohu umístila shluk dekorací a doplnila vlastnoručně napsanými nápisy.

Třetí přáníčko je pak vytvořené z motivů z vyřezávací šablony Winter Greenery. Co se týče kvality vyřezávacích šablon od Moda Scrap, tak jsou naprosto bez chyby. Krásně proříznou motiv hned napoprvé, není třeba používat žádné dodatečné přítlačné desky či projíždět strojkem na několikrát. Navíc motivy jsou moc hezky propracované s jemnými detaily.

Vyřezala jsem si pět motivů vánoční hvězdy z jemně krémové čtvrtky, doplnila je barevně ladící perličkou a květy jsem po slepení vyrovnala do tvaru věnečku. Aby byl kruh více sjednocený, přidala jsem ještě větvičky vyřezané z bordó čtvrtky. Nakonec jsem dolepila "perníčka" a do středu chipboardový nápis "Krásné Vánoce" a bylo hotovo.


Tolik z mé dnešní inspirace a já jdu vyrábět další přáníčka ... protože letos chci poslat hooodně přáníček. 

A vy nám ukazujte ta vaše letošní vánoční přáníčka v naší facebookové skupině Paper Garden Club. Nebo se pochlubte na Instagramu s hashtagem #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru a my už si vaše krásné projekty najdeme.


Použitý materiál:




Žádné komentáře:

Okomentovat