čtvrtek 31. března 2022

MÍŠA... Velikonoční vajíčko

 


Velikonoce se blíží mílovými kroky. A ačkoliv já nejsem velký příznivec jejich oslav, letos jsem se rozhodla vytvořit jednu dekoraci, která zároveň poslouží jako schovka pro pár dobrůtek pro Emmu. Pokud vás zajímá, jak z růžového, plastového vejce od malé panenky udělat velikonoční dekoraci, tak čtěte dál.


Jako základ mi posloužilo plastové vajíčko z Pepca, ve kterém bývají malé panenky. Vajíčko je svítivě růžové, což se mi nehodilo a bála jsem se, že pouze natřené gessem by stejně prosvítalo. Proto jsem natrhala bílý, obyčejný, kancelářský papír a nalepila ho pomocí lepidla na celé vajíčko. Poté jsem to celé natřela bílých gessem.


Vrch jsem omotala kouskem drátku, potom jsem doprostřed nalepila krajku, přidala zbytková písmenka z pěnové abecedy a malé pěnové kuličky. Toto všechno jsem opět potřela bílým gessem, aby mi na všechno lépe chytala barva.


Použila jsem práškové barvy od Fabrika Decoru, které jsem rozmíchala s troškou vody a štětcem nanesla. Vybrala jsem si fialovou a žlutou, které se mi hodily k vystříhaným kytičkám. Těmi jsem potom vajíčko dozdobila.
Jediné, na co jsem si musela dávat pozor v průběhu bylo to, abych něco nenalepila na místa, kde se vajíčko skládá dohromady. Pod vajíčko jsem smotala starou krajku a vajíčko vlepila dovnitř.


Použitý materiál:

A co vy a velikonoční dekorace? Tvoříte? Pochlubte se v našem klubu na Facebooku nebo na instagramu #papergarden_cz #tvorimezpapiru









Žádné komentáře:

Okomentovat