pondělí 21. března 2022

VIPETA... VIDEOPROHLÍDKA: Svatební exploding box s peříčky


Jaro je tu... lidi šílí. Berou se jak o život navzájem. No... asi to tak horké nebude, ale vypadá to, že letos by to mohlo být bez roušek a dalších omezení. Svatební sezóna pomalu klepe na dveře, a tak se pojďte připravit. Mám pro vás inspiraci v podobě něžného exploding boxu s peříčky a holubicemi.


Tentokrát jsem si vystačila se svatební kolekcí Yes, I do od Mintay, základem exploding boxu a bílými peříčky.




Základ exploding boxu jsem polepila dvěma vybranými designovými papíry. Zvolila jsem krajkový jemný vzor a k tomu kontrastní květinový. Polepila jsem všechny plochy exploding boxu až na dvě: jádro boxu a víko z vnitřní strany. Hned vysvětlím proč.





Střed exploding boxu jsem polepila bílými peříčky, udělala z nich takovou peřinku. Na ni jsem umístila holubice, které jsou podepředné venečkem z květin, aby stály.

Víko z vnitřní strany jsem si nechala na konec. Ustřihla jsem si 5 ks nitky a na ně navázala peříčka a nalepila srdíčka. Vyřízla jsem si papír, který pasoval na víko, udělala 5 dírek a nitky provlékla. Vše jsem fixovala lepidlem a víko přilepila. Vznikly tak něžné peříčkové girlandy.




Nakonec už jen pár kapek tekutých perel a přilepit vellumové čtverečky coby kapsičky na peníze. Podívejte se na video, ať vidíte, jak působí peříčkový box v reálných 3D rozměrech. Za mě je to roztomilost největší ;)

VIDEOPROHLÍDKA


Jak se připravujete na letošní svatební sezónu? Ukažte nám své svatební projekty v naší FB skupině Paper Garden Club nebo na Instagramu s hastagem #tvorimezpapiru a #papergarden_cz.

 

Použité materiály:

 

papíry z novinkové kolekce Yes, I do

 

papírové výseky Yes, I do

 

chipboardový nápis


základ exploding boxu

 

peříčka

 

rýhovací podložka

 

tekuté perly


kytičky

 

vellum







Žádné komentáře:

Okomentovat