pondělí 7. března 2022

ERIKA...Jde se na párty


Co si budeme povídat... Asi to znáte i vy, že jdete tvořit, něco konkrétního potřebujete, ale najednou se v hlavě dere úplně jiná představa. Takže já potřebovala narozeninové pánské přání, které bude ale v jiné formě než klasika, na kterou jsme zvyklí. No... a už tušíte, že to tedy dnes bude úplně jinak. Aneb holčičí párty začíná. 

Jsou kolekce, které si tzv. syslím a vážně, vážně moc se na ně těším. Jednou takovou je Forever young od Mintay. Jenže takhle kolekce už bohužel na krámku není. Proto Vás dnes nebudu lákat na ní, ale na to, abysme si dali takovou malou výzvu k tomu, aby narozeninové přání, narozeninová obálka nebo třeba záznam z narozeninové párty vypadal trochu jinak než jak jste ho tvořily doposud. To, jakou kolekci pro tohle tvoření zvolíte, je již čistě na tom, pro koho tento výrobek bude.





Takže já mám takové 3v1 - narozeninové přání, které schovává prostor pro dárkový poukaz a samozřejmě i prostor na patřičně dlouhé a výmluvné blahopřání. No a když je po párty, do prostoru původně určeného na dárkový poukaz umístěné pár těch veselých, případně lehce pikantních fotek z té parádní oslavy. Upozorňuji, že barevná škála je určena pro holčičí gang ;)



Na horní straně mé gratulace jsem si pohrála se shakerem, který jsem vytvořila pomocí ozdobné šablony. V obchůdku teď máme parádní rámečkové šablony od Mody Scrap, spousta možných kombinací je před vámi. Na průhlednou část shakeru jsem použila pergamenový papír a na boku rámečku jsem si pohrála ještě s takovým detailem. Pomocí 2 zlatých kroužků, které se používají při práci s korálky, jsem na rámeček připevnila dekorativně proužek papíru a ozdobila ho chipboardem mašle. Ta přece na dárku chybět nesmí a já tentokrát chtěla vynechat klasickou stuhu. Kombinace 3D výseku a papírových výseků vše doplnila. Snažila jsem se o patrný 3D efekt, takže 3D byla rozhodně třeba jak k vytvoření shakeru, tak k okolnímu dozdobení. Shaker jsem naplnila mixem flitrů ve tvaru hvězdiček a mixem diamantů, jak se na pořádnou holčicí párty sluší a patří.  



Vnitřní část gratulace obsahuje nejprve onu kapsu na dárkový poukaz, v pravé části pak otevírací část převážnou provázkem. Dovnitř patří slova od srdce pro oslavence. Ne vždy totiž musí být pro ostatní oči, že? Kapsu na dárkový poukaz jsem na dekoru papíru dozdobila kamínky, abych přenesla motiv diamantů z titulní strany gratulace, a vykrojila výřez pro snad vyjmutí poukazu i následné vkládání několika fotek



Z téhle kolekce hodlám připravit ještě album a nemůžu se ho dočkat. Stejně tak se ale těším na inspiraci od vás, jak tu narozeniny gratulaci pojmout jinak. Sdílejte s námi vaše tvoření na našem dobře známém Facebooku či Instagramu. Nezapomeňte nás označit jako #papergarden_cz a #tvorimezpapiru 



Použitý materiál:

VYŘEZÁVACÍ ŠABLONY

Pergamenový papír

CHIPBOARD - THAT MOMENT - Mašle

Kamínky

Flitry





Žádné komentáře:

Okomentovat