čtvrtek 10. března 2022

LUCIA... Krabička na drobnosti ( fotonávod)

 


Sladká maličkosť určite poteší malého aj veľkého mlsouna. Obal, v ktorom je sladké prekvapenie schované ocenia asi len dospelácke duše. Ak by ste chceli niekoho potešiť, mám pre vás dnes návod na malú krabičku, do ktorej okrem malých čokolád schováte napr USB s obľúbenými fotkami. Tak poďme na to.


Materiál: 

- kartón alebo lepenka

- scrapbook papier

- dekorácia, vystrihnuté motívy

Postup: 

1. Podľa veľkosti krabičky, ktorú chceme vytvoriť si pripravíme kartón alebo pevnú lepenku. V mojom prípade som použila dva pruhy 10,5 x 2,5 cm a dva pruhy 5,5 x 2,5 cm. 

2. Zlepíme si jednotlivé strany k sebe a dostaneme malý chlievik.




3. Prilepíme dno krabičky. V mojom prípade je to 10,7 x 5,7 cm. 

4. Z poťahového pátna alebo papiera si vystrihneme pruh a prilepíme ho po stranách okolo celej krabičky, tak aby sme mali presah 1-2 cm z oboch strán. 




5. Prebytočné plátno pozahýbame dovnútra na vrchnej strane a prilepíme. 

6. Zo scrapbookového papiera si pripravíme pruhy z papiera (v mojom prípade šírky 2,3 cm) a nalepíme ich na vnútorné bočné strany krabičky.



7. Dno krabičky tiež prelepíme vzorovaným papierom, v mojom prípade je to obĺžnik 10,2 x 5,2 cm.

8. Pripravíme si zatváranie krabičky. Narežeme si dva obĺžniky o 3 mm dlhšie a širšie ako krabička ( u mňa 11 x 6 cm ) a pruh podľa výšky krabičky ( nesmieme zabudnúť pripočítať i dno krabičky podľa hrúbky lepenky ) u mňa 11 x 2,7 cm.  





9. Jednotlivé časti si nalepíme na poťahové plátno alebo papier s rozostupmi 3 mm.

10. Prebytočné plátno zahneme a prelepíme vzorovaným papierom po celej dĺžke. Poohýbame v medzerách, aby sa nám krabička dala ľahko otvárať. 




11. Prilepíme dno krabičky, prípadne môžeme prilepiť aj bočnú stranu. 

12. Hotovú krabičku  môžeme previazať stuhou, gumičkou alebo papierovým pruhom a polepíme ozdobami a vystrihnutými motívmi. 

13. Naplníme čím chceme a je HOTOVO.





Skúsite si tiež nejakú krabičku vyrobiť? Ukážte nám ju v v našej skupine na Facebooku alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.



Použitý materiál 

- sada scrapabook papierov You can be anything od P13

- papierové výseky You can be anything

- scrapbook papier s motívmi na vystrihovanie You can be anything

- kartón alebo lepenka

- poťahové plátno

Žádné komentáře:

Okomentovat