středa 9. března 2022

MÍŠA... Sladký domov

 


Visačky tvořím hrozně ráda. Většinou je přidávám do dárkových taštiček místo přáníček. Ale asi je vám jasné, že většinou to skončí nějakou romantikou s kytičkami a růžovou barvou. Tentokrát jsem držela své romantické já na uzdě. A vytvořila jsem dvě visačky a taštičku, což se určitě bude hodit, až budou mít narozeniny děda s babičkou.


Vybrala jsem tlumenou kolekci Home sweet home, v nádherným, jemných odstínech, od Lexi design. V kolekci je velké množství papírů na vystřihování. A tak jsem chtěla sestavit nějakou scénku na každou visačku. Nakonec jsem sáhla po babičce a dědečkovi, každému přidala nějaké zvířátko a doplnila květinami.


Na pozadí jsem použila inkoust, který jsem aplikovala přes šablonu. Vytvořila jsem tak jenom jemný vzor, který jsem doplnila razítky a cákanci. Nechtěla jsem toho do pozadí dávat moc, abych zbytečně neodváděla pozornosti od hlavního motivu. Takže jsem vše doplnila už jenom dřevěnými výseky kytiček.

Velmi podobný postup jsem použila při výrobě taštičky. Tu jsem si celou sestavila sama. A to velmi jednoduše. Dva pruhy 6*12 jsem mezi sebou slepila menším kouskem papíru z kolekce. Dva menší proužky jsem nalepila na boky. Nahoře jsem taštičku proděravěla a svázala stuhou. A bylo hotovo. Určitě neunese nic těžkého, ale malá čokoláda a visačka se tam vejdou a nezatíží taštičku nějak moc.







Použitý materiál


A co vy a visačky? Tvoříte je nebo upřednostňujete přáníčka? A už jste tvořily z této krásné kolekce? Ukažte nám svoje výtvory buď v našem klubu na Facebooku nebo na instagramu #papergarden_cz a #tvorimezpapiru






Žádné komentáře:

Okomentovat