středa 23. března 2022

MONIKA ... Jarní přáníčkování

Tak jsme se konečně dočkali a vypadá to, že jaro je tu! Nevím jak vy, ale mě už ta zima prolézala celým tělem a už se moc těším na sluníčko a na jaro. A když jsem poprvé uviděla kolekci HAPPY FLOWERS od Moda Scrap, tak jsem si říkala, že to je přesně ta hravá jarní kolekce, do které bude chtít člověk střihnout a vytvořit nějaké veselé jarní projekty. Já jsem - s blížícími se Velikonoci - zvolila přáníčka. Tak se na ně pojďme podívat a třeba vás inspirují k jarnímu tvoření.

Miluju produkty Moda Scrap a především jejich vyřezávací šablony. Na první přáníčko jsem zvolila barevný základ a pak trochu tlumenější druhou vrstvu, do které jsem vyřezala rámeček pomocí "dírkovací" šablony. Tenhle nápad se mi moc líbí. Nakonec jsem přidala mašličku z provázku, nápis gratulace a do rohu ještě papírový výsek kytičky, který jsem přilepila pomocí 3D čtverečků. Nakonec jsem přidala ještě tekuté enamelky.


S dalším přáníčkem jsem si vyhrála trochu víc a jeho základem jsou kolečka vyřezaná na Big Shotu. Takže jsem chvíli jen řezala ... a řezala. Ale výsledkem je hravé a originální pozadí. Rozvrhla jsem si polohu koleček a každé jsem ve spodní části podlepila 3D páskou a nahoře kapkou tekutého lepidla. Takhle jsem poskládala pět řad. Pak stačilo přidat horní pozadí a dělící proužek papíru, papírový výsek kytičky, nápis "Veselé Velikonoce" a perličky.


Poslední přáníčko je plné kytiček, které jsem poskládala mezi zvlněné pozadí. Toto přáníčko máte hotové raz dva. Ozdobit můžete zase perličkami nebo jako já tekutými enamelkami, kterými jsem oživila i samotné papírové květy.


Užívejte sluníčka a my se budeme těšit na vaše jarní projekty ve facebookové skupině Paper Garden Club nebo na Instagramu s hashtagem #tvorimezpapiru.

Použitý materiál:



Žádné komentáře:

Okomentovat