úterý 15. března 2022

MÍŠA... Jarní minialbum

 


Taky se tak těšíte na jaro jako já? Já už se nemůžu dočkat, a tak jsem si jaro donesla do pracovny díky kolekci Hello spring od P13 a úžasnému základu na minialbum. Doufám, že brzy nafotíme nějaké krásné, jarní fotky, které do alba budu moci vlepit. A chcete se dozvědět, co mi trvalo při výrobě nejdéle? Tak pojďte číst dál...


Přemýšlela jsem, jestli ten vygravírovaný vrch vybarvit pastelkami, nebo Copic markery, ale nakonec jsem se rozhodla nechat ho přírodní. Ani jsem přední stranu nechtěla moc zdobit, přidala jsem tedy jenom květiny, vystříhané lístečky z kolekce a nápis.




Vnitřní strany jsem všechny polepila papíry z kolekce. Snažila jsem se, aby každá strana byla jiná, a přesto byly v jednotném stylu. Na některých listech jsou odklápěcí kolečka na fotografie, jinde zase jen připravená, různě velká kolečka na další fotky.



Zároveň jsem na všechny listy použila stejná razítka, vystříhané motivy z kolekce a doplnila samolepkami. Tam kde výřezy zasahují do koleček, tak nejsou přilepené, aby se fotka mohla vlepit pod ně.





A zkusíte si tipnout, co mi kromě vystřihování kytiček z kolekce zabralo nejvíc času?
Je to vlastně něco, co není skoro vidět. První stranu jsem podlepila papírem z kolekce a tak mi nejvíce času zabralo poctivé stříhání a řezání, aby pečlivě obkreslila tvar věnce na přední straně.

Použitý materiál
Archival ink

A co vy a jarní projekty? Už jste začali? Pochlubte se v našem klubu na Facebooku, nebo na instagramu #papergarden_cz a #tvorimezpapiru

























Žádné komentáře:

Okomentovat