pondělí 4. dubna 2022

ERIKA ... Christianovo jarní minialbum

 


Tohle minialbum si střihla i naše Míša a já si tak poctivě zakázala se dívat na to její a sama jsem byla zvědavá, jak moc jiná naše alba budou. 

Že za okny není jaro a že, když mám kluka, modré barvě se v albu nevyhnu? Ha.. A just, že ano! Jarní motiv mi pomůže, postarala se o něj P13 se svou kolekcí Hellou Spring




Na tohle album potřebujete jeden veliký chipboard ze stejné kolekce. I pro mě to byla premiéra, ale nebojte, obkreslování a vystřihování vás tolik nepotrápí a vrátíte se do dětských let. Kdyby chipboard neměl na titulní straně květinový lem, hravě by mohl být vánoční baňkou, my už ale chceme vítat jaro a k tomu jsou květiny to nejlepší. Jak už bývá zvykem, kolekce obsahuje stránku motivů k vystřižení. Je plná květinek a právě jimi jsem zdobila nejvíce. 




Fotky, které jsem měla připravené, jsem vyřízla kruhovou šablonou různých velikostí. Na každou kartu jsem si připravila různé koláže vystřižených květinek, polovýseků a chipboardů větviček, které jsou také od P13. Výseky a vše ostatní jsem na sebe vrstvila kombinací klasické pásky i 3D pásky. Chtěla jsem prostorový efekt, ale zároveň také, aby se album rozumně zavíralo. Jestli něco nemám ráda, je to album, které nemůžete přes jeho náplň zavřít.




Je to album klučičí, čím tedy zdobit? Řekla jsem si, že kamínky by asi tentokrát měly zůstat v krabičce, lehce jsem ale dala nahlédnout do jedné ze skleniček plné oranžových tónů kytiček. Vybrala jsem drobné kvítky a jen zlehka stránky dozdobila jimi. Pro titulní stranu alba jsem si nechala pouze fotku, květinový lem chipboardu je totiž už sám o sobě dost výrazný. A kombinace větších a menších kytiček jen navodila na to, co vás uvnitř alba čeká. 



Je pro vás album také vždy takovým malým tajemstvím toho, co uvnitř najdete? Pro mě ano, možná proto je mám tak ráda. 

Jaké barvy inspirují vás k jarnímu albu? Ukážete nám je na našem Facebooku či Instagramu? Budeme moc rádi! Nezapomeňte nás označit jako #papergarden_cz a #tvorimezpapiru 


Použitý materiál:

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - HELLO SPRING - 12 X 12

CHIPBOARD - HELLO SPRING - ZÁKLAD PRO ALBUM "Věnec"

CHIPBOARD - VĚTVIČKY

Kvítky







Žádné komentáře:

Okomentovat