pondělí 28. března 2022

PETRA... Jak na layout s kolekcí malého formátu


Také se vám už někdy stalo, že jste si chtěli vytvořit layout (velkou stránku o rozměrech cca 30 x 30 cm) a kolekce, která by vám k fotce krásně pasovala, už byla ve velkém formátu vyprodaná? Z nouze jste do košíku hodili menší formát, a pak doma dumali nad tím, jak stránku poskládat? V tom případě budu mít pro vás dnes inspiraci, jak si hravě poradit i s menší kolekcí. 

Při tvorbě velké stránky za pomoci malých vzorovaných papírů máme dvě možnosti... buď si zatvoříme ve stylu patchworku a jednotlivé menší papíry sešijeme nebo slepíme k sobě, abychom získali formát větší (30 x 30 cm), nebo zkusíme někde vyštrachat alespoň bílou velkou čtvrtku, na které si budeme hrát s menšími kousky. 



Já pro dnešek zvolila druhou variantu a jako základ si vzala bílou čtvrtku, na ni jsem postupně rozřezala a s malými mezerami poskládala čtvrtku o formátu 15 x 20 cm ze sady Heart and Home od Simple Stories. Abych dosáhla zajímavějšího efektu, okraje jednotlivých čtvrtek jsem prošila na šicím stroji. Zdobení kolem ústřední fotografie, na které je naše oblíbená nedělní snídaně, už bylo jen třešinkou na dortu, kterou jsem si opravdu užívala, protože jsem měla k ruce spoustu pěnových, papírových a puffy samolepek a ještě ke všemu enamelky.


Možností, jak na velký layout použít menší formáty papírů je celá řada. Můžete je nařezat do nejrůznějších tvarů, jako jsou kolečka, čtverečky, trojúhelníčky, visačky a pak různě skládat vedle sebe. Papíry můžete srulovat do ruličky nebo poskládat do rozetky.

Také jste si už vyzkoušeli tvořit layout s pomocí menší kolekce? Jaké variace se vám podařilo vymyslet? Já sama jsem si prošla všechny své layouty a našla jen jeden další, který jsem tvořila jen s pomocí malé kolekce, takže za sdílení vašich nápadů v naší FB skupině Paper Garden Club nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru budu určitě ráda. 


Použitý materiál:


kolekce papírů Heart and Home 6*8 (Simple Stories)

pěnové samolepky Heart and Home (Simple Stories)

puffy samolepky Heart and Home (Simple Stories)

papírové samolepky Heart and Home (Simple Stories)

enamelky Heart and Home (Simple Stories)

černé gesso

bílá čtvrtka

řezačka

Žádné komentáře:

Okomentovat