úterý 22. března 2022

LUCIA... Na rozkvitnutej lúke



Všimli ste sinovú farmársku kolekciu od P13? Keď som si ňou listovala, cítila som z nej okrem vône papiera aj závan letného vzduchu. Už počujem bučiaci hmyz, roje komárov, cvrlikanie cvrčkov a vysokú trávu ako sa otiera o oblečenie. Slnečné lúče posledných dní  na navnadili prevetrať moju papierovú zahrádku a trochu zredukovať počty kvetov v záhone. S pár šablonami a vystrihnutými motívmi som vykúzlila tri priania. Pozrite sa so mnou na dnešnú inšpiráciu. 



Na prvé kraftové prianie som použila moju obľúbenú šablónu s bublinkovými kruhmi. Na výrez s lúčnymi kvetmi som pridala vystrihnutý plot a zhluk kvietkov spolu s malými chipboardovými motýľmi.



Plot je súčasťou aj druhého priania. Tento som si vytvorila zo zbytkov chipboardov, ktoré som potrela bielym gessom a hnedou farbou. Plot som doplnila výrezom s hlavou psa a kyticou kvetov. 




Na poslednom prianí dominuje veľký zhluk kvietov s červenou chryzantémov a pár poletujúcich motýľov zasadených do neutrálneho pozadia, ktoré som oblúkovou vyrezávacou šablónou oddelila od výrazného kvetovaného vzoru.



Dúfam, že som Vás navnadila a prevetráte aj Vy svoju kvetinovú zahrádku. Ukážte nám Vaše projekty u nás v skupine na Facebooku alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru. Budeme sa tešiť.


Použitý materiál

- sada scrapbook papierov Farm Sweet Farm od P13 12x12

- scrapbook papier Farm Sweet Farm 07

- vyrezávacia šablóna Bubble Circles

- biele gesso

- chryzantémy

- blatouchy

- astry

- čerešňové kvietky

- tulipány

- kvietky

- bavlnená šnúrka

- krajka

Žádné komentáře:

Okomentovat