pondělí 28. února 2022

MONČA ... Přišla zima

Nevím jak vy, ale já jsem si letos ještě neslepila pořádnou zimu. Prostě nejsou fotky! Ale to jsme tak trochu napravili předminulý víkend, kdy jsme vyrazili na tři dny na hory do Rokytnice nad Jizerou. A tak jsem se už moc těšila, až si tento týden zaznamenám do mého "diáře". A když scrapujeme zimu, tak jedině s kolekcí HOLA INVIERNO od Mintopia.

Letos "jedu" v diářovém sešítku od Heidi Swapp (Storyline Chapter) a zatím se mi daří ho hezky plnit. Jestli jsem si u Happy Planneru ztěžovala, že nespotřebuji moc materiálu, tak Storyline Chapter je v tomto ještě horší. Jasně ... mohla bych každý den / řádek podlepit papírem, ale vzhledem k šité vazbě bych měla sešítek za chvíli pěkně naducaný. Takže se snažím ho udržovat co nejtenčí. I když stejně se mi to moc nedaří.

Levou část tohoto týdne jsem věnovala všemu, co se událo mimo naše hory a na pravé straně vypukla ta pravá zima. Bohatě si u tohoto diáře vystačím se sadou 6 x 8 a nejvíce pak zdobím papírovými výseky. V rámci této sady jsou jednak výseky již v pytlíčku nebo pak úžasné vyřezávací šablony větviček a domečků, kterými můžete svůj projekt také oživit.


Někdy se stane - ale fakt výjimečně, že do diáře přidávám také takové ty "světové a bombastické" události. Jako třeba zde, když jsem přidala ty krásné dvě vybojované medaile na zimních olympijských hrách.


Pravou stránku jsem pak věnovala všem těm zasněženým fotkám. Ale tedy focení na horách samo o sobě je dobrodružství. Pokaždé, když chcete fotit, tak se musíte vyprostit z tlustých rukavic, rozepnout bundu, protože mobil máte samozřejmě v náprsní kapse a pokud jste zrovna na lanovce, tak ještě křečovitě svíráte hůlky (a sundané rukavice), abyste je pak nemuseli hledat někde v hlubokém sněhu pod lanovkou. A samozřejmě na focení tak máte jen jednu ruku. Takže jsem vlastně ráda, že vůbec nějaké fotky mám ... a že mám ještě i svůj telefon :-)


Na tuto stránku jsem využila také naše české samolepky z poslední zimní kolekce. Na velký nápis abecedu Vánoční čas a pak také textové samolepky z této kolekce.


Teď se nám blíží jarní prázdniny, tak doufám, že zase "nalovím" nějaké další zimní fotky. Pochlubte se s vašimi zimními projekty v naší facebookové skupině Paper Garden Club nebo na instagramu s hashtagem #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:


Žádné komentáře:

Okomentovat