čtvrtek 19. prosince 2019

VIPETA... Rychlá leporelo albíčka z kartiček od Mintay

V našem Design Teamu snad všechny zbožňujeme papíry od Mintay. Zároveň ale neumíme pořádně využít stránku s kartičkami. Jestli jste na tom podobně, tak tenhle článek píšu přesně pro vás. Z kartičkové stránky jsem udělala roztomilá leporelo albíčka, která byla hotová za 20 minut. Pojďte rozlousknout jak na ně.


Leporelo albíčka jsem tvořila hned 3x – pro prababičku, babičku a pradědu jako dárek k Vánocům. Chtěla jsem tedy, aby to rychle odsýpalo a nemusela jsem moc zdobit, protože jak všechny víme, zdobení zabere nejvíc času. Vybrala jsem si tedy papíry od Mintay, konkrétně novinku Forever Young, a pak cestovatelskou Wilderness a letní Berrylicious.

Všechna 3 albíčka jsou uvnitř stejná, tak vám ukážu hlavně to z narozeninové duhové kolekce Forever Young. Mně osobně se líbí nejvíc.

Nejprve jsem rozřezala stránku s kartičkami na tři pruhy po čtyřech kartičkách. Jednotlivé kartičky jsem naohýbala na střídačku – jednou dovnitř, jednou ven – aby vznikl leporelový had. Celé leporelo jsem spojila tak, že jsem dvě kartičky přilepila k sobě. Při ohýbání tedy myslete na to, abyste naohýbali všechny strany správně a leporelový had na sebe hezky navazoval.

No a teď jsem nalepila vytištěné fotky a text a mírně dozdobila. Použila jsem jen pár samolepicích proužků, českých samolepek a rámeček.

Album jsem zajistila na kloboukovou gumičku, kterou jsem zezadu přichytila samolepkou. Gumičku jsem dozdobila pár korálky. A na přední straně nesmí chybět jméno té, o které celé to albíčko je. Metalická abeceda je třešničkou na albu.


Máte-li 20 minut a papír s kartičkami od Mintay po ruce, tak už na nic nečekejte a rychle si utíkejte zatvořit. I kdyby jen pro radost sami sobě. Protože to je na tom celém tvoření to nejlepší.

Přeji vám krásné vánoční dny, ať pod stromečkem najdete i něco tvořivého a těším se na vás zase v novém roce. A pokud nějaké to Mintay leporelo střihnete, tak se nám s ním pochlubte v našem klubu nebo na Instagramu s #tvorimezpapiru a #papergarden_cz.

Vaše Petra Vipeta

Žádné komentáře:

Okomentovat