pondělí 9. prosince 2019

PETRA... Vánoční rychlopřáníčka na poslední chvíli



Nechci vyvolávat paniku, ale za 14 dní tu máme Vánoce! A pokud jste si až doposud říkali, že na tvoření vánočních přání je času dost, tak teď už je nejvyšší čas střihnout do papírů a začít tvořit. Že už takhle narychlo nestihnete nic pořádného vytvořit? Ale kdepak! Mám pro vás inspiraci na jednoduchá, ale přesto velmi efektní vánoční rychlopřáníčka, která zvládnete za pár minut. Pojďme na to!

Mám to tak každý rok ... s tvorbou vánočních přáníček začínám sice s dostatečným předstihem, ale s každým kouskem se tak piplám, že v polovině prosince zjistím, že mi jich ještě tak deset chybí a na piplání už tolik času nezbývá. V ten moment přijdou na řadu rychlopřáníčka.



Tentokrát jsem se rozhodla pro jednoduchá kraftová přání, kdy jsem základ naembosovala v kapse a pocákala naředěným černým gessem




Z krásné kolekce papírů Winter Tales od Laserowe Lowe jsem si vybrala několik obrázků, které jsem vyřízla do kruhu. Výhodou těchto krásných motivů je, že už je nemusíte nijak zvlášť zdobit



Já nakonec ještě provětrala svou sbírku chipboardů, které jsem upravila horkým embosováním. V duchu naší prosincové SOUTĚŽE jsem použila třpytivou úpravu ... zlatý embosovací prášek, třpytivý embosovací prášek a Perfect Pearls prášek.


Použitý materiál:

embosovací kapsa
Perfect Pearls

Tak já mám hotovo, už jen napsat pár veršíků a odeslat všem blízkým. Jak jste na tom vy? Také finišujete nebo jste ještě v klidu? Ať tak či tak, přeji vám krásný a pohodový adventní čas, bohatého scrapového Ježíška a do nového roku spoustu času na tvoření!
Peťa

Žádné komentáře:

Okomentovat