úterý 10. prosince 2019

HOST V PAPER GARDEN... Markéta Červinková


Aloha všem, moc děkuji Diance za pozvání na blog Paper Garden a za příležitost ukázat, tak něco ze své kreativní dílny. Jmenuji se Markéta Červinková jinak také Maja Sawyer. Jsem vdaná, žijící v Praze a zabývám se tvorbou exploding boxů na míru každému zájemci o box.



Co to znamená v praxi? Vytvářím exploding boxy vícevrstvé proložené fotkami. Nevím jak jinak to nazvat. Proto asi neexistuje oficiální název.





Všechny moje boxy jsou vyráběny ručně. S velkou dávkou trpělivosti, píle a vlastním unikátním designem pro konkrétní příležitost, na kterou byl exploding box sjednaný.





A jak to všechno moje tvoření vzniklo? Asi před 4-5 lety jsem přemýšlela o vhodném, vtipném a zároveň originálním a osobitým dárku na Vánoce pro rodinné příslušníky. Což není, vůbec nic lehkého :) Projela jsem různé stránky s DIY (udělej si sám) nápady. Až na Youtube kanálu jsem objevila tvoření exploding boxů a BUM zcela mě to uchvátilo


 Díky návodům na exploding boxy jsem se dostala také k origami (japonské umění skládání papíru), které se snažím zakomponovat na jednotlivá políčka v boxu.








Doufám, že jsem vás svými boxy aspoň trochu inspirovala.





A na závěr vám přeji hodně tvořivých nápadů, inspirace a zejména hodně času k realizaci vašich projektů. A pro ty, kteří chtějí vidět moji další práci, tak mě mohou sledovat na Instagramu majasawyer_design.



                                               

Hezký den, přeje Maja Sawyer :)






Žádné komentáře:

Okomentovat