středa 11. prosince 2019

VIPETA... Rukavička jako visačka na dárek


Už máte zabalené dárky? Já ano, teda jen do balicího papíru. Ale chybí mi ještě připevnit mašle a visačky! A tak jsem se tento týden pustila právě do výroby visaček. Letos budou hodně jednoduché, ty vám ani ukazovat nebudu... ale udělala jsem jednu speciální rukavičkovou. Pojďte ji prozkoumat!


Samotnou mě překvapilo, jak jednoduché a rychlé to bylo. Nejdéle mi trvalo vybrat ty správné papíry a doplňky. Nakonec jsem se rozhodla, že obětuju jednu kartičku z českých PL kartiček Příběh Vánoc. Zbylé kartičky si ale schovám na naše letošní prosincová dobrodružství.

Zpět k visačce. Na velkou 6x4 inch kartičku jsem si načrtla obrys rukavičky a vystřihla ho. Výstřižek jsem položila na kraftový papír a obkreslila na něj rukavičku s přídavkem 0,5 cm po okraji tak, aby po vystřižení a slepení měla rukavička kraftový okraj. Rukavičku jsem kolem dokola prošila na šicím stroji.


A pak už jsem jen zdobila. Rukavičku jsem ovázala několika stuhami a krajkou. 

Ze zbytku kraftové čtvrtky jsem vyřízla na Big Shotu trochu roští a také vystřihla jmenovku. 


Na dozdobení jsem použila kamínky, bobule a také samolepky Zimní pohádka, které jsem opět podlepila kraftovou čtvrtkou. Nakonec jsem připevnila průchodku na provlečení provázku.


Čím je tahle visačka tak speciální? Jednak tvarem a jednak tím, pro koho je. Některé z vás už tuší, že je pro mou princeznu, která letos rukavičku na jeden den ztratila. Druhý den ji naštěstí našla, ale to už je jiný příběh. Tenhle má šťastný konec a rukavička bude na tom největším dárku pod stromečkem.

Jaké visačky na dárky letos tvoříte vy? Pochlubte se v naší FB skupině nebo na Instagramu s #tvorimezpapiru a #papergarden_cz. Těšíme se, jakou krásu nám nadělíte!

Žádné komentáře:

Okomentovat