úterý 17. prosince 2019

MILUŠKA ... VIDEONÁVOD: Vánoční ozdoba na zavěšení


Co by to byl za bramborový salát bez sterilovaných okurek ! A vyhazujete víčka od okurek ? Tak pro tentokrát nic nevyhazujte a udělejte si se mnou last minute vánoční ozdobu. Budete potřebovat kromě víčka jen zbytek vánočního papíru a pár výřezů.

Do víčka jsem si nejprve nechala vyvrtat dírku pro šňůrku. Obkreslila jsem si víčko na scrapbookový papír a vystřihla kolečko tak, aby mi šlo vložit do víčka. Vybrala jsem si papír z kolekce Home for Christmas od Mintay. Než jsem kolečko vložila, nabarvila jsem víčko bílou barvou.


Pak jsem tedy vlepila do víčka papírové kolečko. Pomocí průhledné 3D pásky jsem přilepila dále stromeček od Wycinanky a vedle stromečku jsem navrstvila výřezy z kolekce a výřezy větviček a líštečků.


Navlékla jsem šňůrku na pověšení, na ni jsem pověsila rolničku.


Na některá místa jsem nanesla lepidlo tak, aby se na něm zachytil umělý sníh a glitry.


Nakonec jsem ještě přilepila průhledné kamínky. Teď už zbývá jen najít vhodné místo, kam ozdobu pověsím.













VIDEO:


Použitý materiál:




rolnička



umělý sníh


Přeji vám krásné Vánoce plné pohody a kdybyste o Vánocích tvořili, pochlubte se v Paper Garden Clubu !


Žádné komentáře:

Okomentovat