pondělí 2. prosince 2019

SOUTĚŽ... PROSINEC 2019


Co by to byl za adventní čas bez vánoční tématiky pro soutěž. A Vánoce to je stromeček a na něm většinou třpytivé ozdoby. Takže naše prosincové téma je:

Není všechno zlato, co se třpytí.

ZADÁNÍ:

1. Vytvořte jakýkoliv projekt (přání, visačka, layout, album) s vánoční tématikou

2. použijte na něm třpytky nebo glitry,  případně vymyslete něco orginálního třpytivého.


VZOROVÝ PROJEKT OD MILUŠKY:

Jako inspiraci jsem vyrobila vánoční přání z papírů od Moda Scrap Merry and Bright, na papír jsem přes šablonu nanesla bílou texturovací pastu od stejné značky. Tato pasto je naprosto skvělá, rychle schne a obsahuje v malém množství glitry, přesto jsem pastu ještě posypala bílými glitry. Na zdobení jsem použila výřez jelena a zdobila jsem lístečky, šiškami, pestíky, plátkem sušeného pomeranče a badyánem. Díky němu přání taky krásně voní ! 😊 Dále jsem pak na přání přilepila stříbrné flitry a přání jsem na několika místech lehce natupovala bílou akrylovou barvou a posypala opět bílými glitry. 










PODMÍNKY:

Fotografii Vašeho projektu nám pošlete e-mailem na adresu info@papergarden.cz a jako předmět uveďte PG SOUTĚŽ 12/2019.

 Každý může poslat pouze jeden projekt, který musí být vytvořený exkluzivně pro naši soutěž. Tento projekt se nesmí už předtím účastnit jiné soutěže, či být publikovaný na vašem FB či blogu. 

Všechny projekty budeme průběžně vkládat do alba na Facebook, kde si je můžete prohlédnout a autorky podpořit milým komentářem nebo palcem nahoru :-).


TERMÍN:

?


VÝHRA:

Vítězku vyberou členky design teamu PG a obdrží poukázku v hodnotě 100 Kč na nákup a papíry z kolekce ............. od ........................

Druhá výherkyně vznikne losováním a obdrží 10% slevu na nákup v Paper Garden.

Těšíme se na vaše projekty a přejeme krásný adventní čas !

Žádné komentáře:

Okomentovat