středa 4. prosince 2019

ERIKA ... Otevři dveře Vánocům






Mám ráda alba. Sbírání vzpomínek. Paradoxně na ta pro sebe mi čas nezbývá. Taky tvoříte spíše pro ostatní? Tak si se mnou pojďte vytvořit minialbum přímo pro Vás, jen ve větším formátu. Na pár fotek, jako otevřená kniha. Ta vánoční. 


Když jsem uviděla kolekci The Sweetest Christmas od Mintay, bylo to jako vstoupit do pohádky. Kombinace červenozelené, ale barvy mají jiný odstín, takže působí tak nějak jemněji. Přemýšlím jaká je to shoda náhod, že stylem mi ladí se severskými zeměmi, kam jsem letošní zimu vyrazila. Nejvíc je to asi tím známým louskáčkem. Motivy, které v kolekci najdete souvisí s pečením, což je moje láska, ale hlavně i duch, který Vánoce dělá Vánocemi. Jak už je u Mintay zvykem, máte k dispozici celou stránku obrázků k vystřižení tak, abyste je svým projektem prolnuli.   Takže jak že to mé velké minialbum vypadá? 




Jako základ jsem použila jeden z designů kolekce, stránku s ústředním motivem pečení. Rozstřihla jsem ji tak, abych vrchní část mohla na stránku umístit pro 3D afekt. Celé album je jako kniha otevírající se z obou stran a na tuhle stránku žádné fotky neumístím. Jen jsem ji dozdobila chipbordem bordury, kamínky a vystřiženými motivy pro 3D efekt celé stránky. 






Pravá i levá strana je základem na čtvrtce a právě sem půjdou fotky. Na pravou stranu 3 - 4 fotky formátu 9 x 13 cm,  všechny jsou převázány mašlí. Doplnila jsem chipboard sněhové vločky a  pár vystřižených motivů. 







Na levou stranu jsem umístila kartičky z další tradiční součásti každé kolekce Mintay. Na jejich zadní stranu plánuji umístit menší fotky. Kartičky jsem zastrčila za velké chrastítko ve tvaru srdce, které jsem naplnila zlatými lomenými flitry. Kolem dokola jsem umístila vystřižené motivy a chipboard louskáčka





No a když celé album zavřu, vybrala jsem si takové papíry, aby lákaly k otevření pohádkové knihy. I tady jsem použila vystřižené motivy pro 3D efekt, chipboard louskáčka a borduru dozdobenou kamínky.



Tak co, láká Vás pohádkový příběh? Pusťte se do toho svého a ukažte nám ho na naší Fb skupině Paper Garden, my se budeme moc těšit 





Použitý materiál:

























Žádné komentáře:

Okomentovat