úterý 13. března 2018

HOST V PAPER GARDEN... Alena Králová

Dianka mě poprosila, abych vám na blog napsala pár řádků a ukázala můj nejnovější papírový počin. Vím, že samochvála smrdí, ale osobně si troufám říci, že tohle se mi povedlo. Snad se bude líbit i vám.


Když jsem uviděla novinky a v nich kolekci Cute & Co. Musela jsem ji mít. Ani né tak kvůli sobě, ale protože jsem měla v plánu dělat miminkovský projekt a tohle bylo přesně to pravé ořechové. Dokonalá barevná kombinace a ty zvířátka! To prostě chceš. Předem bych se chtěla omluvit za kvalitu fotek, ale fotila jsem brzo ráno a velmi narychlo před odjezdem a pak už nebylo kdy, protože byl dárek předán.

Do parády jsem si vzala sešit, který má desky s motivy kolekce a to z toho důvodu, že jeho vnitřní listy mají gramáž 220g a jsou hladké bez struktury. Víc takových sešitů.

Původně jsem měla v plánu ozdobit jen první stránku a zbytek nechat na budoucí mamince. Jenže pak mi v hlavě nakočila představa unavené mamky, která nemá čas na nějaké vymýšlení a rozhodla se, jí práci co nejvíc ulehčit. A tak vznikl Deník miminka.

 První stránka je tedy ta zdobená a titulní. Další už jsou specifické.



Tato dvojstrana se věnuje mamince a tatínkovi. Nechybí místo na fotku a stačí dopsat pár informací. K ruce jsem měla jak pár velkých papírů, tak celou sadu 6 x 6. Visačky a všechny tři archy samolepek. Všechny texty jsou psané ručně, konečně se mi trošku vyplatily všechny ty kurzy.


Další dvojstrana jsou informace o miminku. Protože jsem dělala album pro holčičku, vybírala jsem spíš růžové papíry, ale jak uvidíte dále, ani modré jsem se nebála. Na holčičkách je fajn to, že modrou jim dát můžete, klukům se ta růžová dává hůř.



Tabulka „Jak rostu“ pro zaznamenávání vývoje si získala onu modrou. A na druhé straně kolonky pro další miminkovské milníky. Ty jsem nakonec protáhla i na další stranu a přidala i nějaké ty nepřijméné věci, jako jsou nemoci a zranění. Snad jich bude málo.



Zbytek alba už jsou jen stránky pro fotky za každý jeden měsíc a jako poslední ta z prvních narozenin.







Doufám, že maminka má radost a bude pravidelně zaznamenávat a lepit fotky. To pro mě bude ta největší odměna. 

Mějte se krásně a třeba zase někdy na viděnou. 


1 komentář: