neděle 12. února 2017

MÍŠA... Shabby chic minialbum



Už dlouhou dobu jsem v hlavně nosila představu minialba potaženého plátnem a ozdobeného mojí oblíbenou mixed media technikou. Ale pořád jsem si nebyla jistá, jak vyřešit vnitřní listy. Potom jsem ale našla jeden tutoriál, který jsem přizpůsobila svým potřebám a minialbum je na světě. Dnes vám ho ukážu... i s videoprohlídkou!

Obal alba je vytvořený z kartonu, který je potažený hnědým plátnem. Plátno jsem ledabyle potřela gessem, přes šablonu nanesla texturovací pastu a nabarvila ecoline barvičkami.

Potom už jsem začala zdobit, což je nejlepší část při vytváření alba :) Použila jsem nádhernou sadu House of roses od Lemoncraft. Z valentýnského kitu jsem si vypůjčila rozetku a samolepící krajku.

Dozdobila jsem mými oblíbenými chipboardy od Egocraft.pl a magnoliemi v bílé a růžové barvě. Magnolie jsou jedny z mých nejoblíbenějších papírových květin, myslím si, že vypadají krásně na jakémkoliv projektu. Nakonec jsem ještě přidala buttonek od Lemoncaft.

Pár cákanců a sem tam otisk pozaďového razítka a měla jsem dozdobeno. Do boku alba jsem připevnila průchodku a zavázala provázek na mašličku. Na závěr se můžete podívat na krátké video, ve kterém uvidíte i vnitřní vazbu.

Žádné komentáře:

Okomentovat