středa 8. února 2017

PŘEDSTAVUJEME SE... Monika



Rozrůstáme se, a tak potřebujeme i posily, které by se nám o tu naši zahrádku staraly. Naštěstí nemusí plít ani vybírat žížaly, ale mohou se zblízka mazlit s našimi materiály a tvořit z nich svoje dokonalé projekty. Dnes Vám představíme další členku našeho týmu. Monča, to je pro mě symbol preciznosti a organizovanosti, jak ve scrapovvé pracovně, tak při práci s papírem vůbec. Ač dává přednost Project Life albu, když zasedne k přáníčkům, má skvělé nápady a hlavně, vše je dotažené do poslední kytičky. Monča je prostě pravá scrapová dáma, která si ze sebe ale umí udělat legraci. A to se mi líbí. Dnes ji máme tu čest přivítat v Paper Garden a doufáme, že jí to s námi bude bavit! Pojďte jí poznat taky!

Zajímavosti o mně ...

Jsem kreativní (nadaná) vodnářka a myslím, že touha po tom něco tvořit a vyrábět mě provází celým mým životem. Už od malička jsem ráda kreslila, milovala jsem omalovánky, zbožňovala jsem vyšívání a moje školní sešity byly jak z výstavky. A na střední (a dokonce i vysoké) jsem si poznámky psala "nanečisto" a pak jsem si každou přednášku doma krasopisně přepisovala ... no jo, byla jsem trochu "jiná". Vždycky jsem byla pečlivá a precizní a ta snaha mít vše "dokonalé" se se mnou táhne až doposud. Jsem vdaná, máme 5letého syna a bydlíme v Praze, ze které se na víkendy snažíme utéct někam ven nebo navštívit babičky a dědečky. Kromě scrapbookingu se věnuji také hudbě a zpěvu a další mojí láskou je kosmetika a líčení.

Od kdy jsem závislá na scrapbookingu a čím si mě získal?

Že existuje něco jako scrapbooking, to jsem zjistila zhruba v polovině roku 2013 na internetu. V tu dobu jsem pomalu objevovala i Project Life. Moje první PL stránka byla ze 49. týdne roku 2013 - schválně vám ji tady ukážu. Tehdy jsem měla ještě v provozu inkoustovou tiskárnu Canon a tak jsem většinu kartiček tiskla na tiskárně. Tahle tiskárna byla skvělá, protože "žrala" i malé kartičky 3x4. Bohužel pak si s tiskárnou pohrál Marťa a od té doby nechce "loadovat" papír a tudíž leží ve skříni a čeká, až jí někdo vezme "k panu doktorovi". Ta stránka mi zabrala asi 4 večery, ale byla jsem na sebe náležitě pyšná.


Nevím, jestli bych scrapbookingu tolik propadla nebýt Project Life. Ten je dle mého názoru tak jedinečný a skvěle vymyšlený, že už to lépe snad ani nejde. Takže Projet Life je tím, čím si mě svět scrapu získal.

Můj styl, oblíbené techniky a barvy ...

V Project Life asi nemám nijak striktně vyhrazený styl. Když se zpětně procházím svými stránkami, tak každá je jiná. Jak jsem taková precizní, tak mám potřebu každou kartičku ladit do úplného detailu a někdy si s tím asi lámu hlavu víc, než je zdrávo. Hodně je také moje PL tvoření závislé na kolekci, kterou používám. Snažím se vždy ladit kolekce k fotkám (pokud se povede) a stejně tak i ozdoby. A ano, používám většinou celé kolekce, které k sobě pasují. A stejné je to i u velkých stránek.

Co se týče přáníček, tak tam jsem se asi našla v Shabby Chic stylu a miluji papírové kytičky, kterých je tato "papírová zahrádka" plná. Ovšem obdivuji i Clean & Simple styl. Strašně bych se to chtěla naučit, ale jakmile mám na přáníčku třeba jen 2-3 elementy, tak mi to přáníčko přijde tak nějak nedodělané, nedotažené. A to si myslím je právě to nadání u Clean & Simple - umět si říct tak a dost, je to hotové, už to nic víc nepotřebuje. 

Co se týče barev, tak mám moc ráda modrou, tyrkysovou, růžovou a bílou/krémovou. Zjistila jsem, že skoro nepracuji s oranžovou barvou. 

Nejčastěji tvořím ...

Project Life, přáníčka a velké stránky. V souvislosti s Project Life se snažím také udržovat svůj diářový "deníček", abych pak věděla, co vlastně do toho PLka psát a diáře jsou prostě teď hodně IN, takže i diář beru jako takový scrapový počin.

5 oblíbených ozdob, které nemůžou chybět na žádném z mých projektů ...
Když tvořím Project Life, tak 5 scrap věcí, které tam většinou nechybí jsou: samolepky, washi pásky, razítka, enamelky (nebo tekuté perly/enamelky) a chipboardy.

Na přáníčku nesmí chybět: rozetky, provázek/nitě, kytičky a lístečky, chipboardy a glitrové lepidlo. 

Můj největší scrapbookový sen ...

Podívat se na největší scrapbookovou show do USA - Creativation, a potkat tam všechny ty úžasné scrapbookové celebrity (takže pokud toto čte nějaká dobrá duše, která by se příští rok na Creativation chystala, tak prosím, jsem zde). No a z takových těch materiálnějších záležitostí asi nejvíce toužím po vyřezávacím plotru.


Moje nejvíc nejtemnější scrapbooková stránka ...

Co si budeme povídat - nejtemnější stránkou v mém scrapovém tvoření je můj účet a moje peněženka, tam je velmi rychle "černo" (nebo taky vybíleno). Ale nepamatuji si, že bych při scrapu měla negativní či dokonce černé myšlenky. Scrap je naopak to, co je pro mne tím světlým okamžikem v celotýdenních povinnostech.

Ale aby to nevypadalo všechno jen dokonale, existují i černé (a to přímo černo-černé) myšlenky, které mě v souvislosti se scrapem napadají. Od té doby, co scrapuji, se v temnou hlubinu mého mozku propadly veškeré myšlenky či chuť do takových činností jako je luxování, utírání prachu (za předpokladu, že ten prach neleží na mé řezačce nebo na sadách papírů), mytí koupelny či záchodu ... A už vůbec k sobě nepouštím myšlenky na takové dlouhodobé činnosti jako je žehlení.

No a nejtmavší podklad, který jsem kdy použila při scrapování, to byla taková tmavě šedivá scrapbooková stránka z kolekce od Pink Pislee od Paige Evans, kterou jsem tvořila na kurzu právě s Paige Evans v německém Ebernu. Podklad byl sice tmavý, ale ve finále ta stránka zase tak tmavá nebyla. Já jsem holt na ty světlejší barvy. 

Doplň větu: Kdybych nescrapovala, tak bych...

... byla asi úplně nešťastná :-) Ale asi bych se věnovala více svým koníčkům, které mám (měla jsem) - zpívání, cestování, výlety, sport, zdravé vaření apod. 

Mé projekty pro vás ...

Svou tvorbu jsem již okrajově ukazovala, když jsem byla hostem v Paper Garden v prosinci, takže nyní jsem si pro vás připravila inspiraci na přáníčka z valentýnského kitu Paper Garden, který je naprosto úžasný. Z tohoto kitu jsem pro vás vytvořila jedno shabby chic přáníčko a 3 clean & simple přáníčka.

První přáníčko je na čtvercovém základu. Jako podklad jsem použila papír z kolekce Love Takes Wings od Galeria Papieru a to konkrétně papír číslo 05, který vypadá jako krajka. Okraje papíru jsem trochu poničila a v pravém horním rohu jsem udělala trhlinu, z pod které vykukuje jeden z chipboardů, který byl v kitu. Ve svých zásobách jsem našla výřez ozdobného rámečku, který se mi velmi hodil. Na něj jsem použila čtverec z papíru číslo 02, který má z jedné strany krásný design s malinkými srdíčky. Okraj papíru jsem opět poničila a okraje jsem obarvila pomocí hnědého křídového inkoustu. Podkladový papír jsem ještě pocákala cákanci perleťového a šedivého spreje.

A jdeme vrstvit. Na podkladový papír nalepila samolepicí krajku, položila jsem tam kousek gázy a smotala kousek provázku z kitu. Jednu rozetku z kitu jsem rozstřihla napůl a každou půlku jsem složila do takového vějířku a secvakla sešívačkou. Tyto "vějíře" jsem nalepila tavnou pistolí do obou rohů přáníčka. Na vyřezaný rámeček jsem nalepila druhý připravený papír a tavnou pistolí jsem to nalepila na připravený podklad. Doprostřed jsem nalepila ten nádherný chipboard tlukoucího srdce.

Pak jsem si na Big Shotu vyřezala asi 6 lístečků, které jsem použila pod kytičky a přáníčko jsem dozdobila kytičkama z kitu, meruňkovými perličkami a samozřejmě jsem okraje kytiček ozdobila glitrovým lepidlem. Z mřížkového chipboardu jsem si ustřihla menší kus a nalepila ho pod "trhlinu" v podkladovém papíru a celé přání jsem nalepila na přáníčkový základ.  A hotovo.


Tady jsou nějaké detaily přáníčka...


Pokud byste v e-shopu hledali kytičky podobné těm ve valentýnském kitu, tak zkuste třeba tyto:

Další dvě přáníčka byla vytvořena z papíru číslo 01, a tento papír když jsem viděla, tak jsem si řekla, že do něj prostě musím střihnout. A tak činy následovaly slova a tak jsem si stříhala srdíčka a vytvořila jsem z nich tato dvě clean & simple přáníčka. Věřím, že přáníčka ani komentář nepotřebují - jen se prostě jen kochejte.








Poslední přáníčko je také clean & simple a použila jsem na něj papír číslo 03 - ale z té rubové, nepeříčkové strany, která je taky krásná... Z něj jsem vyřízla kruhový průhled a ten jsem podlepila dalším úžasným chipboardem, který byl v kitu. Opět jsem jen dolepila malinké kytičky a lístečky, ovázala provázkem a přidala štítek s nápisem "pro Tebe". Pomocí 3D čtverečků jsem nalepila na základ přáníčka.


Zde se můžete podívat na detaily ...





Takže to byla má dnešní valentýnská "nadílka" a já doufám, že jste si inspirovali, a že si z kitu třeba nějaké z těchto přáníček vytvoříte. A pokud ano, tak se s ním pochlubte třeba na našem Facebooku.


Mějte krásný "rozkvetlý" den!

Přivítejte Monču v Garden a vyhrajte 10% slevu na nákup v Paper Garden! Jak? 
Stačí být fanouškem facebookové stránky Paper Garden, sdílet tento příspěvek a přivítat naší novou členku milým komentářem na FB nebo pod tímto článkem.







Žádné komentáře:

Okomentovat