čtvrtek 9. února 2017

MÍŠA... Valentýnská přáníčka a minibloček

Miluju náš valentýnský kit! Růžová je prostě moje barva, tvořím s ní nejradši, mám ráda zamilované projekty, a když jsem viděla kolekci z kitu, naprosto beznadějně sem se zamilovala! Z kolekce Love Takes Wing už jsem mohli vidět mojí art journalovou stránku a projekty od Dianky a Monči. A dnes Vám přináším další trošku inspirace já...



Nejprve jsem se vrhla na dvě přáníčka. Bylo mi jasné, že motiv vystříhaných peříček chci zopakovat i na přání.


Použila jsem tedy papír z kitu jako základ, trochu jsem mu otrhala okraje a maličko zacákala pomocí gelatos smíchaných s vodou. Potom co mi z art journalové stránky zbyla hromada vystříhaných peříček, pár jsem jich vybrala, a navrstvila pomocí 3D pěnové pásky do středu přání. Dozdobila jsem růžičkami a gypsophilami, pod které jsem smotala provázek do mašliček. Doplněno cákancy gelatos, gessa a natisknutým textovým razítkem.


Druhé přání jsem chtěla udělat jednodušší. Vystřihla jsem čtverec z papíru z kolekce, který jsem pocákala opět gelatos namíchanými s vodou. Nahoru jsem pomocí oboustranné lepící pásky připevnila rozetu, na kterou jsem umístila dvě kolečka ze vzorovaných papírů. Na kolečka přišel nádherný chipboard z kitu a dozdobeno je pomocí drobných kvítků a perliček. Sem tam pár cákanců a oblíben textové razítko na pozadí.

Pořád jsem si ale říkala, že toho mám z kitu málo, a přemýšlela jsem co dalšího vytvořit. Pak jsem na to přišla! Hrozně ráda tvořím malé bločky, které dávám jako dárky kolegyním v práci nebo kamarádkám. A tak jsem se vrhla na jeden takový. Tentokrát jsem ale maličko podváděla a místo kytičky z kitu jsem si vytvořila svojí první kytičku z foamiranu :-)

Bloček má velikost 15 x 15 cm, je v něm 15 listů bílého papíru tvrdší gramáže. Desky jsem polepila papírem z kitu a jenom lehce pocákala gelatos s vodou. Nahoru jsem umístila rozetku, pod kytičky z foarmiranu jsem dala provázek svázaný do mašliček. Dozdobila jsem vystříhanými srdíčky a perličkami.


Již brzy budeme mít samostatný článek o tom, co je foamiran a jak se z něho kytičky vyrábí, proto jenom stručně - moje kytička je ručně vystřihovaná (kupodivu nevlastním žádnou kytičkovou vyřezávací šablonu), nabarvená pomocí ecoline a následně vytvarovaná a slepená. Doprostřed kytičky jsem použila gypsophily z kitu.


Pokud se i vy pustíte do tvoření s naším valentýnským kitem, rozhodně nám dejte vědět a pochlubte se na facebooku nebo instagramu @papergardencz_. Rády se podíváme!

Žádné komentáře:

Okomentovat