úterý 7. února 2017

DIANA... Valentýnky v rytmu srdce



Co se Valentýnek týká, tak můj milý Honza si poctivě každou schovává...teda aspoň ty ode mě :-) I když přiznám se bez mučení, že většinou na něj zbyl nějaký ten sirotek, co se neprodal, ukázka z kurzu, kartička slepená ze zbytků po tvoření nebo nepříliš povedený kousek... Prostě je to ostuda, protože za celé ty roky nedostal pořádné přáníčko. (Teď, když to je na papíře, vypadá to ještě hůř...) Tentokrát jsem se tedy rozhodla, že už toho bylo dost a já tentokrát budu tvořit přímo pro něj. S láskou a z lásky. No, a vzala jsem si k ruce náš valentýnský kit...



Upřímně, pod tlakem toho, že kartička musí být "nejlepší na světě", mi to ale vůbec nešlo. Převracela jsem papíry sem a tam, různě je na sebe přikládala... Pak jsem se dokonce rozhodla vystřihovat, čehož jsem tak v půlce začala litovat, takže panika, protože srdíčkový papír jste nám v obchůdku vykoupili rychlostí blesku a žádný další na mě nezbyl.



Obvykle alkohol nepiju, ale tady jsem si řekla, že francouzští umělci taky vytvořili to nejlepší v absinthovém delíriu, a tak snad sklenička červeného ještě žádného umělce nezabila... A nechci vás nějak navádět, ale docela to fungovalo. Byla jsem jak motorová myš, najednou jsem všechno viděla jasně a z kitu vznikly 3 přáníčka + jedno navíc taky z kolekce Love Takes Wing. Pojďte si je prohlédnout každou zvlášť... :-)



Jako první jsem z balíčku vylovila papír Love Take Wings 01. Vystříhala jsem z něj snad všechna srdíčka, která na něm byly a nalepila je za sebe na proužek acetátové fólie. Vlastně to může být i kousek tvrdšího kartonu. Takto připravené srdíčkové proužky jsem pak pěnovými čtverečky nalepila na čtvercový základ a měla jsem připravené pěkně vystupující pozadí.

Chipboard "Miluji Tě" jsem naembosovala stříbrným práškem a přilepila ho na vellum. Stejně tak jako mléčné flitry z kitu. Na místech, kde je vellum zakryté právě flitry nebo výsekem, jsem ho přilepila k podkladu. A hotovka!



V balíčku byly také malé gypsophilky (pokud ještě stále tápete, co to je za kytku, tak vězte, že se jedná o Vám jistě známý "nevěstin závoj") a minikvítky. A ty jsem samozřejmě musela využít taky!



Jako podklad jsem použila čtvrtku Love Takes Wing 06 a na ní přišila vellum. Není to nějak extra vidět, je to prostě takový roztomilý detail při bližším průzkumu... :-) Na papírovou krajku jsem umístila kolečko z téže čtvrtky jako střed, který mi současně pomohl nalepit všechny kytičky do pravidelného kruhu. Kytičky upevňuji vždy tavnou pistolí.


Zbylo mi jedno srdíčko z předchozího přání a doprostřed jsem nalepila  tentokrát bíle naembosovaný chipboard "You and Me". Ten teda v kitu nebyl, ale našla jsem ho zapadnutý v krabičce s razítky a bylo mi ho moc líto. Nevím, jak vy, ale já si svoje scrapbookové materiály strašně personalizuji. Občas se třeba omlouvám razítkům, že jsem je špatně očistila, nebo že už jsem je dlouho nepoužila...samozřejmě ne nahlas... zatím :-)



Poslední přáníčko z kitu bylo jasné, peříčka ze čtvrtky Love Take Wings 03 musely být použity, protože jsou prostě nádherná a skvělá a vážně bych je nevydržela šetřit až na indiánské léto. Už dlouho jsem nelepila nic přímo na základ přání, bez podkladového papíru. A tady jsem naopak cítila, že cokoliv jiného by na přáníčku bylo navíc...


Opět jsem použil proužek vellumu na něj jsem nalepila kardiogramový chipboard. Fakt se mi strašně líbí ten nápad a pokud máte partnera doktora (medika), myslím, že ten tuhle ozdobu teprve ocení! ;-)


Do pravého dolního rohu jsem otiskla jednoduše "S láskou"...


A poslední přáníčko sice není z kitu, ale je z papírů ze stejné kolekce. Akorát přesně z těch, které se do kitu nedostaly a které na mě křičely, že to přece není fér... (Vidíte, už zase mluví! Asi toho vína ten večer bylo moc... :-D)

Vytvořila jsem tři vrstvy a pěkně je "oškubala" ze všech stran. Navrstvila jsem je na sebe a mezi ně vyřezala na Big hotu pár srdíček.


Chipboard "Spring Prodigy" ani "Forever" nepotěší češtináře, ale já už jsem si na ty anglické nápisy docela zvykla. Co Vy?


Nakonec, protože přáníčko bylo spíš takové "tón v tónu" jsem přidala přírodní provázek a pár peříček, které jsem vyřízla z posledního zbytečku papíru.

A pro ty, kdo si chtějí přáníčka prohlédnout ještě víc zblízka tu mám malinkou odměnu ve formě videa, za to, že jste to dočetli až do úplného závěru...

S láskou

1 komentář:

  1. Nádhera!! Je vidět, že když se kit dostane do rukou různým "scrapařkám", tak z toho vždy vyjdou úplně odlišná přáníčka :-)

    OdpovědětVymazat