středa 22. února 2017

JITKA... "Zašmodrchané" přání


Únor není jen měsícem lásky, ale také měsíc, ve kterém mám své narozeniny. Chtělo to nějaký pořádný dárek, když mám letos ty kulatiny :) Po dlouhých úvahách jsem si nechala nadělit šicí stroj. Byla to už skoro ostuda, když já, která prošla textilní průmyslovkou, stále nosím kalhoty na zkrácení k mamince :D Mimo tuto praktickou stránku věci jsem samozřejmě myslela i na své kreativní vyžití. Prošívaná gratulace je něco, co mi dlouho leželo v hlavě jako zatím neuskutečněná tužba. Horu prádla čekajícího na přešití nechávám prozatím stále zavřenou ve skříni a vrhám se na své první "přání s prošitím".


Pro výrobu gratulace jsem použila bílý čtvercový základ přání, nádhernou sadu papírů Misty Morning, hnědý strukturovaný papír a bílou kruhovou papírovou rozetku. Papíry jsem různě natrhala a slepila k sobě lepidlem. A teď to přišlo ... prošívání! Mé nadšení z nového šicího stroje bylo tak velké, že jsem se ani neobtěžovala zkusit si to na kousku látky či papíru, uvedla jsem stroj do chodu (zvládla jsem i návin spodní nitě) a rovnou papír prošila. No nevypadalo to nic moc a když jsem se podívala na rubou stranu, byly tam ale šílené šmodrchance! Tlačí mě čas a než bych to vykoumala ... Ony jsou ty šmodrchance vlastně docela hezké, jen je musím dostat na lícovou stranu. Tak jsem papír projela z rubu a na přední straně se udělaly ukázkové šmodrchance :D Prošívané přání s těmi "pěknými stehy" tedy asi někdy jindy :D


Dominantním prvkem je na přáníčku březové srdce. Srdce jsem trochu zesvětlila potřením bílé temperky. Pod srdcem je naaranžovaný kousek dekorativní látky. Dál je použit kousek bílého provázku, chipboard, kovová ozdoba, růžičky a kamínky. Všechny ozdoby jsou lepené oboustrannou lepící páskou.



Doufám, že vás mé "prošívání" nezklamalo, ale spíš pobavilo. Zamakám na svých šicích schopnostech a snad svou reputaci textilačky napravím v některém z dalších článků. 

Krásný kreativný den

Jitka JIXIK

Žádné komentáře:

Okomentovat