středa 22. února 2017

HOST V PAPER GARDEN... Kristina Čepčeková



Ahojte! Teším sa, že sa k vám prihováram z tohto krásneho rozkvitnutého blogu. Keď ma Dianka pozvala hosťovať na blog Paper Garden, bola som veľmi poctená a šťastná, že sem zavítam ako prvý slovenský hosť. Volám sa Kristína Čepčeková a scrapbookingu sa venujem niečo vyše štyroch rokov. Začalo to ako malá nevinná záľuba až to prešlo ku každodennému tvoreniu a závislosti. Takej príjemnej a neškodnej samozrejme. Teda škodná trocha je ... pre moju peňaženku :D

Tak ako aj u mnohých z vás, scrapbooking sa stal mojou súčasťou a mojim životným štýlom. Venujem sa najmä cardmakingu, ale rada tvorím aj rôzne krabičky, exploding boxy, receptáre, zápisníky, fotoalbumy, zápichy a menovky. 

Raz za čas sa poteším aj layoutom, ktorý si rada vystavím na poličke na pamiatku. Je tomu už pár rokov, čo spolupracujem s fantastickým slovenským tvorivým blogom a lektorujem kurzy scrapbookingu. Nič mi nevie urobiť väčšiu radosť ako „nakaziť“ scrapbookingom ostatných a naučiť ich, ako si tvoriť jedinečné papierové výrobky pre seba a svojich blízkych. Všetky moje aktivity a scrapbookové práce si môžete pozrieť na mojom blogu ;-)

Pre blog Paper Garden som pripravila dva svadobné projekty – svadobné prianie spolu s papierovou kabelôčkou na drobný dar. Pracovala som s papiermi z kolekcie Misty Morning od UHK Gallery. Využila som sivo-bielu stranu pre svadobný nádych. 



Tieto krásne papiere som doplnila vellumom a bielym perleťovým papierom, ktorý tvorí základ pohľadnice a vrchnú stranu kabelky. Pri zdobení som klasicky siahla  po papierových kvietkoch od Wild Orchid Crafts a lepenkových výrezoch od Wycinanka. 



Všetky tieto značky sú moji favoriti a ich produkty používam takmer na každom jednom projekte. Doplnila som ich ešte samolepiacimi perličkami, papierovými výrezmi (lístkami), kovovým kvietkom, dúhovými flitrami, bakers twine šnúrkou, čipkou a stužkou. Svadobná romantika, ako sa patrí. Ja takémuto kvietkovano-perličkovo-čipkovanému zdobeniu jednoducho neviem odolať. :-)





Svadobná tematika je jedna z mojich najobľúbenejších a tiež najžiadanejších od zákazníkov, preto vám chcem ukázať aj zopár z mojich starších svadobných projektov... :-)















Ďakujem za skvelú šancu zavítať na návštevu na blog Paper Garden a prajem vám veľa príjemných tvorivých chvíľ pri obľúbenom scrapbookovom tvorení ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat