pondělí 31. května 2021

VIPETA... VIDEONÁVOD: Jednoduchá svatební přání


Vypadá to, že letos budou. Svatební veselí je opět na pořadu dne, a tak jsem i já sáhla po svatebnější kolekci, kterou Golden Dreams rozhodně je, a střihla si 4 jednoduchá přáníčka do zásoby. Pojďte se podívat, jak jsem na přáníčkách zkombinovala krajku, kytičky a handlettering. Dnes to bude i s videem.

Pro tvoření jsem si vybrala formát 6x6, který stačí jen trochu oříznout, nalepit na bílý základ přání a dozdobit podle fantazie a momentální nálady. Já měla zrovna vyndanou krajku, stuhy a flitry, takže dozdobení bylo u mě jasné.


A protože se mi nechtěla vytahovat a čistit razítka, vypomohla jsem si handletteringem. Nakonec už jen přilepit kytičky tavnou pistolí a můžeme vyrazit svatbovat. 

Přikládám ještě krátké video z procesu, ať vidíte, jak jsem postupovala.

VIDEONÁVOD:

A jak letos vy? Zasednete ke svatebnímu tvoření? Napište nám v našem klubu na Facebooku nebo nás označte na Instagramu s #tvorimezpapiru a #papergarden_cz, ať se můžeme pokochat.


Použité materiály:

Lepidlo Glossy

Základ přání s obálkou

Scrapbookové papíry Golden Dreams 6x6

Flitry

Kytičky

Žádné komentáře:

Okomentovat