pondělí 17. května 2021

PETRA... Z deníčku scrapbookového závisláka


Už to nastalo... dlouho očekávaný okamžik, kdy jsem mohla děti po téměř dvou měsících doma vyslat do školky! A to shodou okolností v době, kdy na řadě blogů probíhaly soutěže k Mezinárodnímu dni scrapbookingu. Hurááá! No, co si může člověk, scrapově postižený, víc přát, že? Zajímá vás, jak u nás vypadal první květnový týden a jak jsem tvořila do mezinárodních soutěží? Pojďte se podívat!

Pondělí 3. května: Právě se za holkama zabouchly dveře školky a já upaluju domů. Plán na tento týden je jasný... tvořit, tvořit a zase jenom tvořit. Na Internetu si nacházím první zadání soutěží. Pro dnešek se nechám inspirovat super sketchem od Káti Prevendarové v Hip Kit Clubu a podmínkou od Steffi Ried použít srolovaný papír, která je ve skupině Happy Scrappy Place. A jako ústřední motiv vybírám své oblíbené fotky z našeho loňského výročí svatby. Ten den byl super, takže stojí za to, si ho zdokumentovat.



Úterý 4. května: A hned ráno...  katastrofa... došly mi bílé papíry na základy layoutů! Neee! Co budu dělat? Ha! Ve skříni mám jeden starý blok velkých akvarelových papírů... ideální, alespoň se můžu pustit do mixed média pozadí pomocí práškových barev Magic Paints. Sketch je tentokrát od Kimberly Hutchison a já si scrapla fotku, kdy jsme ve střevíčkách a šatech trhaly jeřabiny pro nastávající nevěstu. Kamarádky si prostě pomáhají za všech okolností. že! Na layout se mi krásně hodila kolekce The Four Seasons - Autumn od P13.



Středa 5. května: Manžel jede do práce o něco později... hmmm, toho je třeba využít! Že by odvedl děti do školky on? To je hned půl hodiny tvoření navíc:-D Dnešní sketch je od Jany McCarthy a podmínka použít tři výrazné barvy od Jennifer Rambert. A já si mohla konečně střihnout do úžasné Tea Party od P 13, protože se krásně barevně hodila k fotkám naší pískové královny




Čtvrtek 6. května: Že bych si dnes konečně uvařila oběd a měla tak něco jiného než namazaný chleba? Hmmm... kdepak ztráta času. Místo toho vybírám další sketch, tektokrát od Kerstin Scheidler, fotky z podzimního sázení stromů a k nim parádně padnoucí kolekci The Four Seasons - Spring od P13.




Pátek 7. května. Ehm tak to vypadá, že dnes už tvořit nebudu! No koho by napadlo, že po pár dnech sezení u stolu s předkloněnou hlavou se mi blokne krk:-) Achjo! No nic, tak si to alespoň shrneme:

Výsledek mého scrapbookového maratónku:

1) Čtyři layouty, na které jsem ovšem tedy náležitě hrdá!

2) Jeden zaseklý krk, který budu momentálně tak 14 dní rozhýbávat.

4) Jedna prázdná lednice... na vaření prostě nebyl čas!

5) Jeden zabordelený dům... no co, na uklízení už vůbec ne!

6) Ale hlavně... jedna naprosto spokojená scrapbooková závislačka :-DDD


A jak jste si užili Mezinárodní den scrapbookingu vy? Tvořili jste? Pokud se vám to zrovna nehodilo, nevěště hlavu, nějaká ta soutěž se vždycky najde. Mrkněte třeba zrovna ZDE, kde najdete zadání naší květnové soutěže!


Použitý materiál:


kolekce papírů The Four Seasons - Autumn (Piatek 13)

kolekce papírů Tea Party (Piatek 13)

kolekce papírů The Four Seasons - Spring (Piatek 13)

práškové barvy Magic Paints (Fabrika decoru)

samolepící abeceda

vellum

enamelky

kamínky









Žádné komentáře:

Okomentovat