středa 12. května 2021

LUCIA... Pruhované leto

 


Po dlhej zime sme konečne na chvíľu vytiahli šaty a kraťasy. Aj keď pravé leto sa ešte chviľu bude schovávať, atmosféru si môžeme aspoň navodiť novou kolekciou od P13 Summer Vibes. Svojimi motívmi a pestrými farbami sa hodí na všetky prázdninové denníky, stránky do albumov a pozdravy. Ako dnešnú inšpiráciu som si vybrala razítka z tejto kolekcie. Pozrite sa so mnou čo som s nimi vytvorila. 


Na začiatku som si motívy narazítkovala razítkovacou podložkou farby Sépia. Nechcela som mať tak výrazné čierne obrysy a celkový dojem po vyfarbení akvarelovými fixami pôsobí tak trochu retro. Motívy listov som použila z inej razítkovacej sady




Podkladový papier som si pripravila pomocou Distress razítkovacích podložiek a vytvorila som rôzne pruhy pestrých farieb šikmo a horizontálne.  





Na takto pripravené základy som navrstvila vyfarbené a vstrihnuté motívy. Niektoré som podlepila 3D penovými štvorčekmi na zvýraznenie.



Nakoniec som pridala textové razítka, vytvorené technikou horúceho emosovania. Samozrejme nesmú chýbať tekuté enamelky




 Ste už aj vy v letnej nálade alebo ešte dokončujete jarné projekty? Ukážne nám ich v našej Facebookovej skupine alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru. 



Použitý materiál

- razítka Summer Vibes od p13

- papier na akvarel 

- distress inkousty

- tekuté perličky od Tonic studio

- embossovací prášok 

Žádné komentáře:

Okomentovat