úterý 25. května 2021

LUCIA... Na rannej lúke

 


Aj vás už prestáva baviť toto upršané počasie? Mňa teda rozhodne áno. Náladu mi ale dokáže zlepšiť napríklad tvorenie s nejakou veselou kolekciou. Tentokrát som si vybrala novinku od Scrapmir plnú akvarelových prírodných motívov Gentle morning. Poďte sa so mnou preniesť na sviežu letnú lúku. 

Pri tvorení som vychádzala z jedného základu, ktorý som len obmeňovala farbami a použitými motívmi. Zo vzorovaného papiera som vyrezala kruh a vzniknutý otvor som podlepila vellumovým papierom a pri dvoch prianiach ešte aj kontrastným papierom



Ďalej som už iba navrstvila papierové výseky s motívom lístkov a vtákov. Nakoniec som pridala textové razítka a tekuté perličky


Takto aj za pár minút vykúzlite niekoľko zaujímavých prianí.




 

Čím si zlepšujete náladu vy? Pochváľte sa nám so svojimi projektami v našej Facebookovej skupine alebo na Instagrame #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál

- sada scrapbook papierov Gentle morning 8x8 od Scrapmir

- papierové výseky Gentle morning od Scrapmir 

- tekuté perličky Tonic Studio

- vellum papier

- vyrezávacia šablóna kruh 

- 3D penové kolieska 

- základ priania

- textové razítka

Žádné komentáře:

Okomentovat