neděle 23. května 2021

PETRA... VIDEONÁVOD: Korálkové přání s baletkou

V jednom z mých posledních článků vás zaujalo korálkové svatební blahopřání a řada z vás si psala o návod, jak na něj. Přání se mají plnit, a to nejen o Vánocích, a proto jsem si pro vás dnes nachystala VIDEONÁVOD. Tak si pojďte také jedno korálkové přání vyrobit, určitě to zvládnete...

Zásobu svatebních přáníček jsem si minulý měsíc rozšířila a tento měsíc tedy přišla na řadu přáníčka dětská, a to nejen ta k narození miminka, ale díky kolekci Oh, Ballet od Scrapmiru také přáníčka pro malé slečny.

Kolekce je plná paselových barev a nádherných motivů baletek, jednorožců a dalších zvířátek a já si řekla, že by jim opět slušel korálkový deštík. 


Pokud si takové přání chcete také zkusit, nachystejte si následující:

základ přání A6 (10,5 x 15 cm)

akvarelový papír na pozadí (10 x 14,5 cm)

2 proužky papíru (1 x 10,5 cm)

práškové barvy

vlasec

korálky

3D lepící pásku

oboustrannou lepící pásku

papírové výseky

kolekce papírů (já použila Oh, Ballet od Scrapmiru)


Máte nachystáno? V tom případě si nyní pusťte video a postupujte podle jednotlivých kroků.


VIDEONÁVOD:



Tak jakpak se vám přáníčko povedlo? Doufám, že jste se mi nezamotali do vlasce:-) Věřím, že ne a že jste si tvorbu užili. Se svými  přáníčky se nám určitě pochlubte v našem Paper Garden Clubu na Facebooku nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz a #tvorimezpapiru. 

Jsme zvědavé, jak se vám povedla!

 


Žádné komentáře:

Okomentovat