středa 5. května 2021

VIPETA... PLko Mommy´s Hero


Mému malému hrdinovi budou už za chvíli 4 měsíce. To je nejvyšší čas začít přidávat stránky do alba, abych nezapomněla to, co jsme spolu už prožili. Jaký byl první měsíc našeho Kryštůfka a jak se vlastně narodil? Pojďte mrknout na 2 nové PL stránky, na které jsem použila kolekci Mommy´s Hero od Scrapmir.

Na stránky jsem si vybrala 3 různé designové papíry z kolekce o formátu 8*8. Zvolila jsem PL stránku s 9 čtverci, takže z jedné čtvrtky jsem vyřízla krásné 4 čtverce, které se přesně vešly do kapsiček. Žádné odstřižky, tak to mám ráda.

První stránka je vyprávěcí – jak se ten můj synek narodil. K tomu jsem přidala jen 2 fotky. Jednu s bříškem a druhou s miminkem před zrcadlem v koupelně. Jak vidíte, moc jsem nezvládala zrcadlo udržovat v perfektním stavu. Fotky nic moc, ale pro mě mají nevyčíslitelnou hodnotu.

Stránku jsem zdobila pouze českými abecedami a papírovými výseky z kolekce.

Druhou stránku jsem zdobila stejným způsobem, jen je tu méně textu a více fotek i ozdob. Kolekce je moc povedená, díky květům působí něžně, a přesto zůstává klučičí. Jestli hledáte nějakou pěknou a vkusnou miminkovskou kolekci, s Mommy´s Hero vedle nesáhnete.

Pochlubte se nám svými miminkovskými projekty, ať se můžeme rozněžnit ;) Uvítáme je jak ve facebookové skupině, tak na Instagramu s #papergarden_cz a #tvorimezpapiru. Těšíme se!

 


Použité materiály


Scrapbookové papíry Mommy´s Hero

samolepky Basic od Paper Garden

samolepky Jsme rodina od Paper Garden

lepící páska

Žádné komentáře:

Okomentovat