úterý 11. května 2021

ERIKA... Přání protkané láskou

 


Když jsem viděla kolekci Stitched with love, věděla jsem, že právě z ní vytvořím přání pro mou tetu na Slovensko, která slaví brzy narozeniny. Má krásných 89 let. Každý rok se snažím, aby přání pro ni bylo úplně jiné, všechna má vystavená v kuchyni a stále na očích a mě těší, jakou z nich má radost. 

To letošní tak tradici nemění a já si připravila přání, které má o stránku navíc a je opět plné květin, které miluje.




Přání tentokrát není na bílém základu, na základ jsem použila přímo papír ze sady a do něj z jedné strany přilepila další dvojlist z papíru o kousek menšího rozměru. Aby byl efekt vložené dvojstrany viditelný, titulní straně obou dvojlistů jsem seřízla roh. Vnitřní dvojlist je přitom seříznutý méně, aby vyčníval nad titulní stránku. Celé přání má rozměr 7 x 4,5 palce. To proto, že jsem rýhovala na podložce s palcovým pravítkem.



Jak jsem si pohrála s titulní stranou? Pomocí doplňků kolekce. Ty přece nejde do košíku nevložit, že dámy? Najdete tak na ní visačku z balíčku č. 02 doplněnou o průchodku a několik výseků květin a lístečků. Všechny části jsem pomocí 3D pásky umístila na širší pruh krajky, doplnila peříčkem a na úplný vrch v duchu kolekce nešlo neumístit chipboard srdíčkového knoflíčku. Dírky jsem "sešila" růžovým provázkem





Když přání otevřeme, je v něm umístěna visačka s textem přání, opět doplněná o výseky v kombinaci s pírkem. Na poutko visačky jsem ještě umístila provázek s kytičkou z výseků jako takový doplněk a efekt navíc. Na visačku jsem použila úžasné šablony visaček od Mody Scrap, které se vám budou hodit na spoustu projektů. 



Samotný střed se rozevírá s malým překvapením, přání se na tetu hezky otevře a ukáže jí spoustu květin, opět z výseků visaček, najde se i další knoflíček, tentokrát ve tvaru hvězdy.  



Už na Vás vyskočila tato kolekce? Určitě ano. Vidět jste ji mohli i na našich sociálních sítích. Vyzkoušejte ji a my se těšíme, jaké projekty z ní ušijete vy. V našem Paper Garden Clubu se pak pochlubte, můžete samozřejmě i na Instagramu s označením #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.



Použitý materiál:

    SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - Stitched with love - 12 x 12

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - Stitched with love - 6 x 6

VISAČKY - Stitched with love - 02

PAPÍROVÉ VÝSEKY - Stitched with love

CHIPBOARD - Stiched with love - 06

Krajka

Provázek

VYŘEZÁVACÍ ŠABLONA - Hanging Tags



Žádné komentáře:

Okomentovat