úterý 16. března 2021

VIPETA... Layout Childhood


A je to tady zas. V lednu do naší rodiny přibylo druhé dítko. A mě čekalo rozhodování, jestli budu pokračovat stylem ProjectLife nebo to vyhrají velké stránky, menší alba či snad klasika? Uff... máme to my maminky ale těžký! :-D Tak se pojďte podívat, jak to dopadlo. Tady jsou první stránky s naším Kryštůfkem.


Jak už asi tušíte, pokračuji ve stejném stylu jako předtím. Mám ProjectLife album a střídám kapsičkové stránky s velkými layouty. A sem tam pro radost nám udělám minialbíčko nebo TNko. Baví mě to střídat.

Na první Kryštůfkův záznam do alba jsem si vybrala kolekci Childhood od Mintay. Dá se použít pro miminka i školáky. Za mě dost povedená a neokoukaná záležitost.

Z jedné designové čtvrtky jsem vystřihla velký motiv se závěsem a použila ho jako hlavní zdobný prvek na bílou podkladovou stránku. Doprostřed stránky jsem umístila fotku našeho malého hrdiny a kolem rozesela vystříhané motivy. Celé dílo jsem dotvořila abecedou z naší české kolekce Jsme rodina.

A když už jsem měla kolekci vyndanou a rozstříhanou (u Mintay to bez stříhání snad ani nejde, že?), využila jsem ji rovnou i na kapsičkovou stránku. Mám ráda, když jsou dvoustrany pěkně sladěné. Hned to album vypadá líp.






Jaké album máte pro své drobečky vy? Pochlubte se nám třeba na Instagramu, kde nás označte s #papergarden_cz a #tvorimezpapiru :)


Použité materiály:

Samolepky a abeceda z kolekce Jsme rodina

Kolekce papírů Childhood od Mintay 12x12

Jednobarevná čtvrtka bílá

Protektory

Žádné komentáře:

Okomentovat