pondělí 8. března 2021

MÍŠA... Minialbum Emma

Naše Emma oslavila v neděli první narozeniny. No věřili byste tomu? Našemu malému miminku už je jeden rok... A protože v obchůdku máme nově nádhernou kolekci Don´t grow up od Studio Forty a české samolepky, které ke kolekci ladí (opět Monči práce), tak jsem si říkala, že udělám malé minialbum jako vzpomínku na ten první rok. A ještě přemýšlím, jestli si ho nechám nebo daruju babičce Emmičky...

Jako základ jsem použila chipboardové minialbum Jar of heart. Z přední strany jsem vyrobila shaker, do kterého jsem vložila velké množství flitrů, korálků, hvězdiček... Přední stranu jsem obarvila pomocí Copic fixy, natřela glossy a ozdobila samolepkami Jsme rodina.

Všechny vnitřní listy jsem polepila papíry z kolekce Don´t grow up, postaršila okraje, naděrovala a svázala kroužkem. Dovnitř jsem vyrobila pár otevíraček na fotky. Snažila jsem se vybrat z každého měsíce jednu fotku, aby bylo vidět, jak Emma postupně rostla.



A protože video ukáže mnohem víc, tak se pojďte podívat na celé album:

VIDEOPROHLÍDKA:

Použitý materiál:

Postaršovač
Knihařský kroužek

A co vy a minialba? Pochlubte se v našem klubu na Facebooku nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz nebo #tvorimezpapiru.

Žádné komentáře:

Okomentovat