neděle 21. března 2021

PETRA... Přáníčka pro rockovou hvězdu


Jaká přáníčka nejčastěji tvoříte? Jsou to univerzální květinová přáníčka, která se hodí na každou příležitost nebo spíše přání šitá na míru? Předpokládám, že jste na tom stejně jako já a tvoříte od každého trochu. Dnes mám pro vás několik přáníček, která jsou spíše specifická a za rámeček by si je dala nejspíš nějaká rocková hvězda. Tak pojďte mrknout!

Jak už jsem se zmínila, každá z nás tvoří univerzální přáníčka, ale ani o ta specifická, šitá na míru není nouze. Doma tak máme jistě nesčetně květinových papírů, ale když se v obchůdku objeví nějaká specialitka, jako například kolekce Glam rock od Mintay, bereme ji všemi deseti! Protože každý zná nějakou tu osůbku, která se ráda ukazuje v záři reflektorů, která je hvězdou.



A přesně taková jsou má dnešní přáníčka, jednoduše hvězdná. Na pomoc jsem si tentokrát vzala šicí stroj, což si přiznejme, je vždycky trochu risk, ale naštěstí se povedlo a rovný steh je opravdu rovný:-) U přáníčka s kytarou jsem si pohrála s pozadím a vytvořila ho z třásní


Hvězdný lesk jsem přáníčkům dodala enamelkami a nápisem, který jsem embossovala průhledným práškem.













Pochlubte se nám, jaká specifická přáníčka tvoříte? Jsou mezi nimi i nějaká pro hudebníky a rockové hvězdy? Budeme rády, když nám je ukážete v našem Paper Garden Clubu na Facebooku nebo na Instagramu s označením #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:

kolekce papírů Glam Rock (Mintay)

enamelky

nit

vyřezávací šablony

razítka

archival

průhledný embossovací prášek

Žádné komentáře:

Okomentovat