úterý 9. března 2021

ERIKA... Barvy jako pomlázka v setu tří přání

Můj dnešní jarní příběh se odehrává v barvách kolekce Beauty In Bloom od Mintay. A abychom Vás nalákali na jaro, mám pro vás set hned tří jarních přání. V hlavní roli barvy, stužky, kytičky a chipboardy. Skoro jako pomlázka. Jdeme nasávat jarní atmosféru. 


Každé přání jsem udělala v jiném formátu, to aby si každý vybral ten svůj. Jedno přání tedy máme vlnité otevírací na výšku, jedno klasické čtvercové, poslední je formátu A6. Vlnité základy si v pracovně schovávám už docela delší dobu, když jsem na ně aktuálně narazila, řekla jsem si proč ne.

Kombinaci, kterou na přání vidíte, je pouze z jediného papíru, přední i zadní strana se krásně dokombinovaly. Jako hlavní design jsem zvolila jedno z klasických Mintay okének a před něj umístila směrovku, což je motiv z papíru s motivy k vystřižení, který je také součástí kolekce. Na směrovku mi tak akorát pasoval chipboardový nápis veselé Velikonoce. No a směrovka nemohla ukazovat jinam než na jarní stužku s květinkami, kterou jsem doplnila ještě pár vystřiženými motivy. Mezi květinkami najdete lilii, jabloňový květ a drobné kvítky. Vnitřní stranu jsem přepásala stejnou žlutou stužkou a kartičku na text přání k ní připevnila sponkou, není tedy přilepená. 



U druhého přání jsem zvolila zdobení na centrálně umístěné široké stužce s drátkem v okrajích. Lehce tak jde stužku tvarovat. Na ní jsem nalepila kombinaci vystřižených motivů, naprosto kouzelný chipboard s motivem beránka. Beránkovi jsem dala žlutou stužku na krk a nechala ho běhat v květinové zahrádce lilií a narcisů. Vnitřní strana koresponduje se základem na vrchní straně a dozdobila jsem ji mašlí ze stejné zelené stuhy s drátkem a kvítkem.





Poslední přání je formátu A6. Na něm jsem si trochu vyzkoušela naše soutěžní téma a použila chipboardový věneček. Není na přání nalepený a jelikož jsem ho pověsila na stužku, jemně se i houpe. Na stužce sedí ptáček a mašličku nad ním zdobí opět malá květinová louka. Lilie, jabloňový květ, kvítek i sedmikráska. Přání, které máte coby dup a s velkou parádou. Uvnitř jsem opět pracovala se stejnými detaily, které najdete i na vrchu přání. Kousek stužky přišitý sešívačkou, vystřižené motivy jarních květinek. 








Na našem Facebooku vidíme, že do jarních přání jste se pustili jedna báseň. Jen tak  dál! V naší skupině Paper Garden Club i na Instragramu se na Vás těšíme. Na Instagramu nás označujte jako #papergarden_cz a #tvorimezpapiru.


Použitý materiál:

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - BEAUTY IN BLOOM - 12 x 12

LILIE - Mix bílá/krémová mini 10 ks

NARCISY - Bílá 10 ks

JABLOŇOVÝ KVĚT

KVÍTKY

SEDMIKRÁSKA

STUHY

CHIPBOARD - veselé velikonoce 3ks

CHIPBOARDY VELIKONOCE

CHIPBOARD BERÁNEK 3KS

CHIPBOARD VELIKONOCE - 3 VĚNEČKY

Žádné komentáře:

Okomentovat