středa 10. března 2021

MONČA... Velikonoční přání jako dekorace


I když počasí venku za okny stále připomíná zimu, do vašich pracoven se již určitě potají vkrádají jarní materiály. A k jaru patří nejen sluníčko, procházky, jarní alergie a sluneční brýle, ale také Velikonoce. A tak mám pro vás dnes inspiraci na velikonoční přáníčka, která budou jejich adresátům dělat velikou parádu v ošatce plné velikonočních kraslic nebo na okenním parapetu hned vedle květináčů s krokusy nebo narcisy.
Tentokrát jsem ale nesáhla po čistě velikonoční kolekci, ale uchvátily mě dvě novinkové kolekce od Mintay - Florabella a Graceful. Obě jsou totiž romantické a připomínají jaro. Že budu dělat velikonoční přáníčka, to jsem věděla, ale zároveň jsem chtěla vytvořit velikonoční dekoraci. No a Velikonoce = (nejen) vajíčka. A tak vznikla tato dvě přání ve tvaru vejce.


První přání je v barevné kombinaci meruňková, krémová a zelená. Základ na přáníčka jsem vyřízla vyřezávací šablonou do tvaru vejce a to tak, aby šablona na levé straně trochu přečnívala, a tudíž tam byl zachován spoj přáníčkového základu a přání se dalo rozevírat. Pak jsem z malých papírů vyřízla pět nebo šest stejně velkých vajec a pomocí krajové vyřezávací šablony jsem každé vejce postupně ořízla a lepila na sebe. Vzniklo tak vrstvené pozadí a vajíčka vypadají, jako by byla papírem "omotána).


Dalším krokem bylo přilepení krajky, kterou jsem zasunula pod jednu vrstvu tak, aby vykukovala. Pak jsem na vajíčka přidala tekuté perličky/enamelky a nechala zaschnout. Pak již následovalo zdobení. Do spodní části jsem nalepila nápis Veselé Velikonoce a pomocí gázy, peříčka, lístků, kytiček, pestíků, provázků a stužky jsem vytvořila ozdobné pugétky.




Druhé přáníčko je v barvách mint, růžové a fialové. Postup byl stejný, jen se liší barevné kombinace. Asi největším oříškem bylo naskládat na sebe ta seříznutá vajíčka a udělat pozadí. Pak už to šlo hezky od ruky.





Přáníčka jsou připravená a já už teď přemýšlím, komu je k Velikonocům pošlu. A jestlipak jste již začali tvořit na Velikonoce? Pochlubte se nám v naší facebookové skupině Paper Garden Club nebo na Instagramu s hastagem #tvorimezpapiru nebo #papergarden_cz.

Použitý materiál:

Žádné komentáře:

Okomentovat