pondělí 29. března 2021

MÍŠA... Layout Modrá je dobrá


Když jsem v obcůdku viděla kolekci Lovely when you smile od Craft O´Clock, věděla jsem naprosto přesně jakou fotku chci scrapovat na layout. Jednalo se o zásnubní focení a já měla modré pruhované šaty, které se podle mě ke kolekci skvěle hodí. Protože ale momentálně absolutně nestíhám, sedla jsem si k tomu nakonec až předevčírem v noci. A jak to dopadlo? Pojďte se podívat se mnou.


Vybrala jsem si papír s věnečkem, který mi v podstatě sám řekl, kam umístit fotku :) Mimochodem, pořád ještě stíháte naší březnovou věnečkovou soutěž, tak se zapojte.

Tentokrát jsem nepoužívala moc mixed media technik - podkladový papír je hodně zdobený. Nanesla jsem přes krajkovou šablonu modrou texturovací pastu. Sem tam jsem štětcem nanesla rustikální pastu a daná místa jsem pocákala modrým a bílým sprejem s barvou.


Potřebovala jsem trochu vyzdvihnout fotku od podkladu, aby nezanikla. Tak jsem nabarvila podkladový chipboard rozety na modro. Pod fotku a na druhé místo naproti jsem naskládala malé odstřižky ze sady Lovely when you smile.


Dozdobila jsem velmi jednoduše gázou, modrými růžemi, bílými květy, nápisy a kuličkami.

Stránka mi celkově zabrala asi hodinku a půl času. Takže na moje poměry to bylo celkem rychlé :)

A co vy a romantické layouty? Pochlubte se v naší Facebookové skupině nebo nás označte na Instagramu #tvorimezpapiru a #papergarden_cz


Použitý materiál:








 

Žádné komentáře:

Okomentovat